11

128 10 4
                                    

-Te lennél Uchiha Itachi barátnője?-Kérdezte azon a nyálas hangján. Olyan mint egy tinipicsa. De mit akar tőlem? És honnan tudja hogy én vagyok az?
-Mit akarsz tőlem? Egyáltalán ki vagy?-Kérdeztem flegmán. Nincs kedvem ezzel dumálni. Már csak azért se mert Itachit szóba hozta. Ez miatt a liba miatt lenne ilyen velem Itachi? Phuuuj.
-Csak annyit hogy jobb ha leszálsz róla mert ő az enyém.-Mosolygott. Phu de letörölném azt a mosolyt.
-Hahhh álmodban esetleg drágám. Szerintem jobb ha te szállsz le Ita-Itaról mert nagyon nagy bajok lesznek.-Mondtam már kicsit dühösen. Még hogy én szálljak le róla. Ha tudná hogy az nem fog megtörténni. Ch. Meg hogy Ita az ővé. Jaaaaj egyem meg de aranyooos. Irónia! Hát azt megnézném hogy az övé.
-Ooo csak ugyan?-Fel akart pofozni de kitértem előle. Megindult felém a hasamba akart rúgni de sikerült éppenhogy kitérnem. Ha eltalálja a hasamat a gyereknek lőttek. Még egy jó ideig ezt csináltuk amikor meguntam és teljes erőmből megpofoztam. Repült egy kicsit. Oda sétáltam hozzá.
-Tudod drágám az a szerencséd hogy egy strandon vagyunk. Ahonnan nem akarom hogy kitiltsanak egy ilyen picsa miatt mint te. Ja és hogy tudd. Gyermeket várok. Úgyhogy jobb ha nagyon gyorsan eltűnsz innen és Itachit örökre békén hagyod!-Mondtam neki majd elindultam vissza a többiekhez. Mikor oda értem mindenki rám nézett Itachi is. Oda mentem hozzá majd megöleltem.
-Baka te meg milyen tinipicsát akasztottál valahogy magadra? Ember phujjj több rajta a vakolat mint a falon.-Mondtam neki majd a végét elnevettem.
-Mi? Te találkoztál azzal a ribivel? Nem bántott? Mond hogy nincs bajod. Ugye a kicsinek sincs baja.-Mondta kedvesen de aggódva. Én elmosolyogtam.
-Ahha oda jött hozzám a Dangósnál. Csak próbált de kitértem. Ne aggódj se a kicsinek se nekem nincs bajom. Azt a ribit meg elintéztem. Adtam neki egy jó nagy pofont és megmondtam neki hogy hagyjon téged békén örökre.-Mosolyogtam. Eltolt magától és a szemembe nézett.
-Hahh ha tudtam volna hogy ilyen könnyen felpofozod nem kerültelek volna azért hogy megvédjelek tőle.-Forgatta szemeit. Szóval ezért került. Hogy megvédjen.
-Hát igen de mindegy. Azért ez jól esik. Szeretlek Ita-Ita.-Mondtam neki aranyosan.
-Én is téged Heilin.-Majd megcsókolt. Miután levegő hiány miatt elváltunk. Sasuke jött oda Itához.
-Gomene bátyó.-Hajtotta le a fejét. Itachi megfogta az állát fel emelte a fejét majd homlokon bökte.
-Semmi baj. Természetes volt ez a kirohanásod. Én is ezt tenném.-Mondta mosolyogva. Sasuke csak mosolygott majd vissza ment Sakurához. Még 1órát bent voltunk a strandon aztán mentünk haza. A konohaiak maradtak mi pedig mentünk. Mikor haza értünk egyből bevetettem magam az ágyamba.
~Vissza a chatbe. Végreee😅~

Villám⚡️❤️:Hú gyerekek nagyon jó volt ez a nap🥰

Vöröske🥰:Ahaaa ilyet kell még csinálnunk majd😊

Istenné🤭❤️:Az tutiii! Aaa ez felejthetetlen nap volt. Azok az elcseszett ugrások. A kakas játék. A csúszda😂Meg persze a fröcskölés a fagyi az ebéd😂Aaa nagyon jó volt🥰

Kawai Barbie🤗🥺:Tényleg az volt hm!🤗

Bábos🙃:Deinek azaz elcseszett ugrása mindent vitt😂😂😂😂❤️❤️❤️

Cápali🦈:Jaaa az nagy volt😂😂😂

Kawai Barbie🤗🥺:Jó naaaa. Én se tom hogy jött össze na😂😂🥺

Farkas🐺:De azért jó volt❤️

Cseresznye virág🌸:Uhum🤗Ez a nap brutálisan jó volt!🤗🥰
~Itachi Heilin privát~

Manóm❤️🥺:Ita-Ita beszélnünk kell...

Életem❤️🥰:Hm? Okés mond csak nyugodtan🤗❤️

Akatsuki chatWhere stories live. Discover now