𝐢𝐥𝐲

468 51 18
                                    

Jungwoo derin bir nefes bırakıp balkona çıktığında gördüğü manzara karşısında ne yapacağını şaşırmıştı. Yukhei bir çok insanı toplamış, aşkının peşinden koştuğunu bunun için sevdiği kişiyi kırdığını onlardan destek beklediğini söylemişti.

Jungwoo ise elindeki kahveden bir yudum daha almış, takımın elbisenin içindeki Yukhei'yi izlemeye koyulmuştu.

"Kim Jungwoo!"

Duyduğu ismiyle bakışlarını ona çevirmişti. Çok kırılmıştı ve onu affettiğini söylese bile ona çektirecekti.

"Kim Jungwoo! Çok aptal biriyim ama hepsi seni sevdiğimdendi. Johnny ile seni ayırdım çünkü kıskandım ve benimle ol istedim! Sonra bir kaç aptallıkta yaptım biliyorum ama en önemlisi seni kırmamdı. Lütfen beni affeder misin?"

Arkadan affetmesi için tezahüratlar gelince, Jungwoo tepkisizce içeriye girmiş, Yukhei'nin kendisini affetmediğini sanmasını sağlamıştı. Yukhei ve çevresindeki insanlar üzülünce Yukhei 5 dakikanın ardından etrafındaki insanlardan özür dilemiş onlar dağıldığında da mindere oturduğu gibi gitarına sarılmıştı.

Yaklaşık 10 dakika sonra Jungwoo sessizce üzgün üzgün oturan çocuğun yanına mindere oturmuş sesini hafif değiştirerek onunla konuşmaya çalışmıştı.

"Hoşlandığın çocuk sana yüz vermiyor mu?"

"Hayır, ben onu kazanamadan kaybettim."

Derin bir nefes bırakıp Jungwoo'nun evinin balkonuna bakmaya devam ettiğinde, Jungwoo Yukhei'nin omzuna dokunmuş ona bakmasını sağlamıştı.

"Sana bir şans daha veriyorum Wong Yukhei."

---
elimde bir tane chanbaek fici
vardı onu askıdan kaldırdım
mutlaka okuyun onu❤
---

proje ödevi, luwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin