𝐢𝐥𝐲

451 47 5
                                    

[1 ay sonra];

Yukhei ve Jungwoo'nun birbirlerini tanıma aşamalarının üzerinden bir ay geçmiş, tam olarak sevgili olmasalarda sarılmaya, el ele tutuşmaya başlamışlardı ve tüm okul hatta sokakta geçen insanlar bile aralarındaki ilişkiyi az çok anlamıştı.

Yukhei genelde sınırını aşmamaya çalışıyor eğer Jungwoo bir adım atmak üzereyse o adım atıp ikiye katlıyordu. Bu arada Yukhei 1 haftadır Jungwoo'nun ailesini yurt dışında olduğu için onlarda kalıyordu.

Jungwoo, kulaklıkla müzik dinleyen sevdiğinin, -evet artık sevdiğini kabul ediyordu- yanına oturmuş, güzel yüzünü izlerken bir anda öpme isteğiyle dolduğu gibi yanağına dudağını bastıracakken Lucas'in dönmesiyle, gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Lucas başını çevirince dudakları birleşmişti ve Jungwoo ne yapsam diye düşünürken Lucas elini Jungwoo'nun yanağına koymuş, küçük bi öpücük başlatmıştı. Tabii Jungwoo karşılık vermeyince her ihtimale karşı geri çekilmiş, geri çekildiği gibi kulaklığını çıkarmıştı.

Jungwoo ise anın şokuyla ne yapacağını şaşırmış, arada kalırken söyleyebilmişti o kelimeyi.

"Yukhei ben seni seviyorum."

Yukhei ise duyduğu kelimeyle -bu sefer kesinlikle yanlışlıkla değil- sevdiğini öpmüş, öptüğü gibi de sımsıkı sarılmıştı.

"Biz şimdi sevgili mi oluyoruz?"

Yukhei 1-2 aydır peşinden koştuğu çocuğu çok seviyordu.

"Sanırım öyle oluyor,"

Jungwoo kollarını sevgilisinin beline sararken Lucas yine yapacağını yapmıştı.

"İleride çocuklarımıza anneniz peşinden çok koşturdu ama artık benim diyeceğim!"

"WONG YUKHEİ!"

---
Asıl final bu ama bölüm sayısına takıntılı olduğum
içim sallamasyon bir bölüm daha var😂😂
---

proje ödevi, luwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin