Hoofdstuk 8 Wow

1.5K 67 9
                                    

POV MIKE
Wow!oke we hadden het net gewoon gedaan...Ik voelde me vies.Maar voldaan.Ik was geen maagd meer.Nu niet meer.Kevin lachte naar me."Ik vond het leuk" zei hij rustig,ik voelde me zo gelukkig nu.er kon niks meer fout gaan.Totdat ik een app kreeg van Kelsey."Sorry sorry sorry...het spijt me zo erg,ik weet niet wat me bezielde!"zei ze.Ik negeerde der effe.Niks kon mijn dag nog stukmaken.Niks.
•••
POV JAMIE
Ik zoende Ruben.
Ik vond hem al wat langer leuk maar ik had nooit gedacht dat het ooit ging gebeuren."Je weet dat ik zwanger ben?" Zei ik bezorgd.Ik wilde niet dat hij valse hoop zou hebben dus ik zei het maar meteen."Ja,maar dat maakt me niks uit.we kunnen hem samen verzorgen"zei hij.Ik moest bijna huilen.Van blijdschap.Hij was zo lief.We wouden gaan praten en opeens horen we gekreun."Hun vermaken zich wel denk ik" zei Ruben met een lach op zijn lippen.Ik kon het niet laten om te lachen.Een uur of twee later gingen we slapen.Midden in de nacht werd ik wakker.Ik hoorde voetstappen op de trap...
Ik maakte Ruben zachtjes wakker en hij vroeg wat er was."Ik hoor iemand en ik ben bang" fluisterde ik.Hij stond op en ging de deur uit ik hoorde geschreeuw en ik rende naar Ruben."Het was Kevin maar."zei hij.Hij was van de trap gevallen.We belden Kevin's ouders en we gingen naar het ziekenhuis.Gebroken been.Fijn,we hadden volgende week voetbal wedstrijd!heeft de keeper een gebroken been...
•••
POV MIKE
De maandag daarna ging ik weer naar school.Ik liep naar de gymzaal.Ik kleedde me om en ging gymen.Onder de les zei Meneer Reiners dat ik na de les bij hem moest komen op kantoor.Na de les ging ik zoals gevraagd op het kantoor zitten.Hij kwam aanlopen.Hij deed de deur op slot en voelde het in een klap warmer worden."Zeg mike,heb jij een vriendje of een vriendin" zei hij "ja". "En heb je daar al dingen mee gedaan daar beneden" zei hij weer. "J-ja" stamelde ik.ik werd bang. "Gelukkig,ik heb er zin in,nu,met jou"zei hij.hij deed mijn t-shirt uit en deed de deur weer het slot eraf. "Is lekker spannend" zei hij.Ik bedoel wie had nou nog nooit gefantaseerd over seks met een van zijn leraren.We gingen verder en opeens ging de deur open.Kevin,hij had op me gewacht."Wat is hier aan de hand!" Schreeuwde hij. "Dit is niet wat het lijkt" zei ik."Mike!dat is het wel..."

Hey omggg i almost have 400 reads
Voteee

Mijn Gevoelens Voor HemWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu