POV MIKE
ik rende naar buiten en zocht overal waar Kevin was.Het was over...Ik wist het wel zeker.Ik kwam thuis aan met tranen op mijn gezicht.Ik trilde hevig.Ik pakte mijn telefoon en toetsde zijn nummer in."Hoi..." Hoorde ik zachtjes. "Ik maak het uit oke" zei hij.Voordat ik wat kon zeggen hing hij op en zat ik weer te huilen.Ik kon niet geloven wat ik gedaan had.Wat ik hem had aangedaan.
•••
POV KEVIN
Daar zat ik dan,Jamie en ik.Een paar disney movies en popcorn.En laat de tranen maar komen...
"Iedereen verdient een 2de kans"
Zei Jamie.
Ik vond van niet...Paar maanden gingen voorbij.Een paar maanden zonder Mike.Iedere dag huilend bij mijn raam.Vandaag begonnen mijn examens.We gingen beginnen.Jamie,Kelsey,Britt en mij viel ons op dat Mike er niet was.Er kwam een vrouw binnen in een strak pak."De exames zijn afgelast" Iedereen was blij natuurlijk."Een Mike heeft zelfmoord proberen te plegen en ligt nu in het ziekenhuis.
De tranen stroomden weer.Ik moest tegen hem gepraat hebben!Wat heb ik gedaan...Ik weet dt dit een kort hoofdstuk is maar ik had nul inspiratie....
Ik heb slecht nieuws!
Volgend hoofdstuk is het laatste hoofdstuk!
Maar natuurlijk zou ik ook een tweede boek kan maken!
Stem op alle hoofdstukken volg me en jullie horen het wel!!
JE LEEST
Mijn Gevoelens Voor Hem
RomansaAls in de zomervakantie mijn geheim uitkomt.Veranderd alles.