POV KEVIN
Iedereen ging naar huis blij en zonder zorgen.ik rende naar mijn fiets en maakte dat ik in het ziekenhuis kwam.Ik kwam daaraan en werd doorgewezen naar kamer 289 A.Hij lag daar.Met allemaal soorten buisjes aan zijn lichaam.De zuster vertelde dat hij een overdosis had genomen van een medicijn.Ik keek naar het eenzame tafeltje naast hem.Er lagen drie witte rozen in een vaas.Ze waren mooi.Er lag er ook een naast de vaas.Bruin en verschrompeld,dood.Dat lief me realiseren dat als je er niks voor doet en als je je band met iemand niet verzorgt zal het doodgaan.Dan zal je niet meer tegen elkaar praten.Zoals wij.
•••
POV MIKE
Ik probeerde mijn ogen open te doen.Ik zag dubbel.Na een minuutje keek ik weer scherp.ik voelde de gezelschap en keek naast me.Kevin zat daar.Wacht Kevin?! Hij wist overduidelijk dat hij en onze ruzie duidelijk de oorzaak was van dit alles.."ik wil zeggen dat het me spijt...ik wil je terug en ik wil je nooit meer kwijt" zei Kevin.Na een uurtje te hebben gepraat kwam de zuster binnen en maaktr me los.Ik mocht weer naar huis.Eenmaal thuis aangekomen begon ik te leren en appte ik oedereen van wt er gebeurd was.
Een maand na de exames...
Gala...ik was er helemaal klaar voor.Ik kwam aan en zag iedereen dansen.Ik bleef even buiten staan en Kevin kwam aan gelopen."Ik hou van je" en we zoenden tot we niet meer konden.
And they had a happily ever after.The endxxx (for now)
JE LEEST
Mijn Gevoelens Voor Hem
RomansaAls in de zomervakantie mijn geheim uitkomt.Veranderd alles.