Hoofstuk 5 The night

1.7K 79 7
                                    

POV KEVIN
het werd donker,ik en Mike bleven maar praten over van alles en nog wat.Ik wist nooit dat hij van paars hield,of van fitnessen en hardlopen.Hoe meer we praten hoe meer geintereseerd ik werd.Hij stond me daar lief aan te kijken met zijn mooie chocoladebruine ogen.Wacht...wat?! Oke dat ik dit tegen mezelf zei was NIET OKE hij was niet homo en iedereen zat te vechten om mij,ik zou iedereen kwetsen.Ik dacht dat het tijd werd om wat te gaan zeggen dus ik nam een risico."Mag ik blijven slapen?" Begon ik. Ik voelde mijn wangen warmer voelen en wachte af."ja,lijkt me leuk!" Zei Mike.Ik zat eienlijk uit mijn dak te gaan maar dat liet ik niet merken.Ik kon niet geloven dat ik deze sul leuk vond...
•••
POV MIKE
Als mijn hoofd niet vastzat,was hij weggelopen.Vroeg hij nou net om te logeren en zei ik ja?!Wow.
Maar ik dacht niet dat hij homo zou zijn dus ik bedoel.Toch ging ik een stapje verder."ik heb wel alleen maar een tweepersoons bed" zei ik vol hoop.Zijn wangen begonnen te gloeien en ik hoopte dat hij het niet verkeerd opvatte. Hij zei dat het goed was en ik belde m'n moeder.Ze zei dat het goed was maar we moesten maar een pizza bestellen.Toen we gingen eten hadden we het veel over hem en ik kwam dingen te weten die ik nooit wist.Even later gingen we naar boven en gingen we meteen naar bed.Ik wou mijn slaapkleren aandoen maar eigenlijk schaamde ik me.Als ik treuzelde,zou hij het merken en het raar vinden.Dus ik deed het toch.Hij keek met grote ogen naar mijn kont en ik vond het eigenlijk best wel fijn.Toen gingen we slapen.
Ik werd wakker,pff ik was moe.
Ik keek op de klok en ja,het was tien uur 's morgens.Ik wou Kevin wakker maken maar ik moest gewoon profeit maken van het feit dat hij met mij in bed zat.We lagen allebei op onze zij en ik kon hem precies aankijken."wat is hij toch lief als hij slaapt" ging door mij hoofd.Ik besloot een poging te wagen en liet mijn lippen op die van hem komen.Het voelde zo goed.Zo zacht als rozeblaadjes.Ik liep zachtjes naar beneden en besloot om ontbijt te maken.
•••
POV KELSEY
"Ik vind het toch echt niet kunnen"zei ik boos."Mischien moeten we hem laten zien dat jij gewoon veel beter bent"zei britt met een duivels gezicht.Hij was gaan logeren in het huis van Mike wat ik best wel raar vond.dus we besloten om naar zijn huis te gaan.
•••
POV KEVIN
Ik werd wakker,niemand naast me...Wat een teleurstelling.Ik besloot om de trap af te lopen,hoe dichter ik bij de keuken was.Hoe meer het naar gebakken ei rook.Daar liep ik dan.Door het huis van "de jongen waar ik op was"in mijn onderbroek.Ik kwam in de keuken en ik besloot om het hem te zeggen.Hij stond te koken met de rug naar mij toe.Ik omhelsde hem van achteren en voelde zijn spieren verstijven."wat denk jij dat je aan het doen bent?" Zei hij."ik weet dat het raar klinkt en ik weet ook niet waaron maar ik voel me gewoon aangetrokken tot je en ik heb het gevoel dat je VAN MIJ BENT.Ik word gek van je.Mischien ben ik wel gek op je.Te gek."
Hij draaide zich om en kuste me.we stopten en Mike fluisterde "ik heb je gezoend in je slaap"eigenlijk vond ik het eng.Maar toch.We bleven doorzoenen.De bel ging."Pauze" zei Mike lacherig,ik liep achter hem aan en toen hij de deu openmaakte omhelsde ik hem van achter en kuste ik hem op zijn nek.
Daar stonden BRITT EN KELSEY?!?
Why?

What do you think?
Mevin? Kike? Both to weird?
Britt and kelsey are stalkers,just kidding i love you babes.
Vote en stay up to date! Wat denken jullie dat er gaat gebeuren? Ruzie of begrip?
Ly guys

Mijn Gevoelens Voor HemWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu