AKT II

8 1 0
                                    


AKT II

SCENA I

Chochliki Miłości występują na scenie w duecie z Janem Rapowanie, a Taco Hemingłej przygrywa im na tamburynie.

CM - wers Chochlików Miłości

JR - wers Janka

TH - Taco Hemingłej

CM: Masło jest strasznie tłuste

JR: Psuje nawet kapuste

CM: Znane nawet na Sawannie

JR: A Taco w piątki leży w wannie

*bam bam bam*

JR: Hej mała,
oglądałaś kiedyś Dragon Balla?

CM: Nie zapomniałaś w żabce o kaszy mannie?
TH: A JA W PIĄTKI LEŻĘ W WANNIE!

CM: Chce znowu mieć w żabce hot doga za złotówkę
JR: A do tego za półdarmo kupić sobie krówkę.

CM: Mamy tutaj masła wiele

JR: Ale z ciebie wielkie ciele

CM: Babcia prosiła o masło roślinne

JR: i żeby było opakowanie rodzinne

CM: Hej typie, chyba podobasz się tej pannie

JR: A Taco dalej leży w wannie.
*bam bam bam*

Wszyscy razem: SKKKKRRRTT!!!!!!

SCENA II

Akcja toczy się w żabce, na półce został ostatni chleb żytni na zakwasie ze słonecznikiem. Masło się wyprzedało w ekspresowym tempie, przez pobity został rekord kupowania masła w Polsce i masło to zostało nagrodzone laurami konsumenta roku 2025, bo wiedzieli, że nikt w ciągu tych 6 lat nie zrobi lepszego masła niż Monique i Barbra, które po nieprzespanej nocy poszły się zdrzemnąć do Tour Busa Janka i Maryli, która tak naprawdę jest jego prababcią. Alejandro uczył się polskiego z duolingo. W nocy przyśniła mu się mroczna zielona sowa, która postraszyła go, że jak nie zacznie używać płynnie polskiego, to nie kupi żytniego razowego chleba na zakwasie ze słonecznikiem do końca swojego życia, który był jego ulubionym.

Alejandro:

OSTATNI BOCHENEK CHLEBA! *krzyczy* Muszę go mieć!

*Alejandro wyciąga rękę po chleb i nagle czuje czyjś dotyk. CIszę w żabce rozdziera przenikliwy wrzask*

Paul:

ETO MOY KHLEB!!!!!!!!!!

Nagle Paul wstał z wózka i rzucił się w stronę Alejandro, który będąc w szoku, wypuścił chleb żytni razowy na zakwasie ze słonecznikiem. Złapał go Paul i szybko uciekł w stronę familoka, zostawiając za sobą zapłakanego i rozhisteryzowanego Alejandro, obawiającego się klątwy mrocznej zielonej sowy z duolingo. 

Jak rozkochać w sobie Rusa?Where stories live. Discover now