Geceler

926 54 7
                                    

Geceleri,akşamları dışarı çıktığımız zaman yerlere birşeyler fırlatmayı severiz biz. Kimse yoktur ve eğlencelidir. Biliyorumki bunu okudukdan sonra yapmıcaksınız...

Akşamları yerlere çöp atarken eğer cinlerin yemek masasına gelirse asla sizi bırakmazlar.
O kız bunu okudu evet şimdi yine uff diyip geçiceksiniz. Bu öyle bir hikaye değil.
Arkadaşlarıyla geziyordu akşam. Attı çöpü birşey olmadı. Yalan onlar diyip geçti. Yıllar sonra çocuğu oldu kızın kız geceleri uyumuyor ve sürekli gözleri kırmızı oluyordu. Doktora götürdü. Birşey çıkmadı. Sadece gözleri hassasdır dediler. Kız büyümüş ve artık aklı başındaydı. Kız ilk önce bebeklerini parçaladı. Annesi psikoloğa götürdü, doktora götürdü malesef ki birşey çıkmadı.
Herşey o gece oldu. Kızın gözleri kırmızı oldu. Uykusundan uyandı. Annesinin odasına gitti ve şu sözleri söyledi:
- Seni uyarmıştım. Yemek yediğim yere çöp atamassın dedim devam ettin. Seni öldürebilirdim ama eziyet çekemeden ölemessin ben acı çektim sende çek dedi. Asıl önemli olan kızını ele geçirmem. Bu daha başlangıç diyerek yüzünü parçaladı.
Ardından milyonlarca eziyet kadın dayanamadı intaar etmek istedi fakat o izin vermedi. Kadın öldü evet ama nasıl öldüğünü bu bölümü 50 kişi okuyunca yayınlıcam.

Unutma, saçma deme bunların hepsi gerçek

Gerçekler KorkunçturHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin