şerefsizin değişimi

76 0 0
                                    

Yine sabahın köründe servis bekliyordum.Ve bu sene başka bir okula gidecektim ve henüz hiç arkadaşım yoktu.Servis geldiğinde bindim ve yer bulmak için etrafa göz gezdirdim.Tek başına oturup camdan dışarı bakan bir kız gördüğümde yanına gidip "yanın boş mu?" diye sordum.Bir süre bir şey demeden baktı ve sonra kafasını salladı.Yanına oturdum ve kızı biraz inceledim.İlk izlenimime göre biraz utangaç biriydi.Belki de bu okuldaki ilk arkadaşım o olur diye düşündüm ve tanıştık adı Derinmiş.Okula gidene kadar sohbet ettik.O beni sevdi mi bilmiyorum ama ben onu sevdim.Genelde insanlar benden pek hoşlanmaz.Sadece görünüşümü severler.Evet belki çok iyi bir insan olmayabilirim hatta bazen insanları aşağılarım ama artık bir arkadaşa ihtiyacım var.Bu yüzden değişmeye çalışıyorum.Artık insanların benim güzel,züppe,kötüden ibaret olmadığımı düşünmelerini istiyorum.Bu yüzden bundan sonra bana iyi davranana ben de iyi davranacağım.Yeni bir başlangıç yapmanın tam zamanı.Biz konuşurken okula çoktan gelmiştik.Servisten indik ve okula doğru yürüdük.Bahçe biraz kalabalıktı.Yürürken bir kız omzuma hızla çarpınca sendeledim ama Derin toparlanmama yardım etti.Ona teşekkür edip bana çarpan kıza döndüm ve bağırmaya başladım.Kız şaşkın şaşkın bakıyordu.Ben susunca o "Ben özür dilerim acelem vardı görmedim"dedi.Bu kızı pek gözüm tutmamıştı ama kendime verdiğim sözü hatırladım."Neyse sorun değil."dedim.Derin kızla tanışırken ben yürümeye devam ettim.Son anda kızın adının Asya olduğunu duymuştum.Karşımdaki çocuk bana gözünü dikmiş bakıyordu.Ama takmadan "Çekilir misin?" dedim.Çocuk kenara çekilmeden "Benim adım Ataberk memnun oldum."dedi.Gülümsedim ve "Ben de Masal."dedim..

KÜÇÜK OROSPULARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin