"Sanırım ölmeliyim ha Granger." dedi şakacı bir biçimde çikolata tenli asker.
"Ölmeliyim."dedi aynaya bakarken genç kadın, omuzları mağlubiyet ile çöktü.
"Hayır hayır ölmeliydim!" diye çığlık attı hastane de gözlerini açtığında.
Evinde tek başına kriz geçirirken "Neden ölemiyorum,neden izin vermiyorsun Tanrım!"diye çığlık attı.
Hastane de artık sayamayacağı bir sayıda uyandıktan sonra yaralarına baktı ve artık bunun son bulmasını istedi.
Peki ya bu sefer namluyu kendime doğrultsam.
I'm Soldier|| dramione
[II]
Nefesim boğazıma takılmış bir yumru gibi sert bir şekilde yutkunurken boğazımı yaktı.
Gerçi zaten hep orada olan bir histi bu.
Elimi sıktım ve geri bıraktım ,gevşemesini sağlamaya çalıştım.Elim delicesine titremeyi bırakmadı ,havada salladım ve faydası olmadığının bilinciyle elimi cebime soktum.Yere bakıyordum ve siyah muhtemelen hepsine hükümetin özel olarak gönderdiği botları görüş açıma giresiye kadar kafamı yerden kaldırmadım.
Kaldırmalıydım,güçlü olmalıydım.
Herkesin önünde yuvarlandığım o yüksek merdivenden bu sefer özgüvenle çıkmalıydım.
"Hey yeni bir eleman gelmiş."dedi Pansy Parkinson.
Onu tanıyordum birkaç yıl önce Başkanın korumalığını yaptı ve genellikle kadınlara uygun olduğu söylenmeyen bir iş yaptığı için yerel gazetelerin oldukça ilgisini çekmişti."Merhaba."dedim kurumuş ses tonumla ve açıkçası konuşabildiğime sevindim.
"Nerden geliyorsun tatlım?"dedi sempatik ama biraz da burnu havada bir tavırla.
Omurgam sertleşti ve onun gözlerine bakmak için doğruldum.Ve bir an olsun çektiğim acıları bilmesini istedim ama söyleyemezdim.
"Afganistan."
Odada gerilimin hafiften kol gezdiğini hissettim ve biraz saygının.Bunu istemiyordum bana sanki farklıymışım ve lanet olası bir porselen bebek veyahut ünlü gibi davranmaları korkunç geliyordu.
"Hey sert kızsın, demek."dedi Harry Potter şakaya vurarak ve açıkçası burnuna bir yumruk geçiresim geldi onun çünkü her ünlü insanın ve özellikle ünlü olmayı seviyorsa kibir problemleri vardır diye düşünüyorum ayrıca kibirden nefret ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓘 '𝓶 𝓼𝓸𝓵𝓭𝓲𝓮𝓻 || dramione fanfiction
AcciónDraco Malfoy × Hermione Granger ... Afganistan'dan yeni dönen Hermione Granger, görevine Özel Kurbanlar Birimi'nde devam eder. Hayatına artık asker olarak değil de dedektif olarak devam eden Hermione Granger savaşın etkileri ile yeni grubuna odaklan...