Bună , sunt Oriana , sunt o fată de 18 ani ai căror părinți au murit acum o lună într-un accident . Mâine mă mut în Settle , un nou început, cel puțin așa ziceau așa zisi mei prieteni ranjind. Într-o lună am slăbit 10 kilograme pentru ca ma droghez si beau muuuult.
______________________________________
Nu am dormit iar am coșmaruri cu parinti mei , m-am urcat la 4 : 30 in avion și am zburat până în Settle.Tot timpul zborului mă gândeam ce am facut toată viața asta ca sa ajung in halul asta , părinți mei erau oameni buni la suflet . Eu eram bună la scoala . Acum mai era o luna până la începerea școlii și mai am un an și pa școală , o termin doar de dragul prietenei mamei mele care acum mi-e ca o mama . Refuz sa o accept pentru că nu o va înlocui nimeni pe mama.
Am fost întreruptă de aterizarea brusca și am coborât din avion.
Eram singura , fara nimeni.Am intrat in noua mea casa , aveam bani pentru facultate ,cică, pusi deoparte , dar am vândut și vechea casa din londra , nu mai am ce cauta acolo. Iar de facultate nici să nu aud, este o porcărie ambulantă.
Era un hol mic care dădea într-o sufragerie mare . În dreapta o ușă ducea spre bucătărie care era modesta. Am urcat scările . Are doua dormitoare , o mansarda și o baie .
După ce am văzut casa m-am dus automat la laptop si am stat toata ziua sa comand mobila într-un stil aparte , stilul meu .
Mai tarziu am mers să cumpăr vopsea de par neaparat trebuie să îmi schimb culoarea părului, am luat o nuanta de negru cu reflexe albastre , pa brunet .
Am realizat apoi ca nu am cum sa ma vopsesc , vai doamne . Fostul proprietar avea in dormitor un pat mic lăsat. Am pus un cerdac și normal ca nu am dormit doar 2 ore.
______________________________________
Azi a venit mobila. Am pictat pereții mai întâi cu alb api am pictat diferite modele pe ei . În dormitor două aripi de demon deasupra patului , asta trebuia eu să fiu ,un demon, de acum î în colo . În sufragerie numai masini ferarri, lambourghini , ahh trebuie să îmi i-au masina .
În baie am pus o oglindă cat peretele, un closet un dus cat peretele de unde apa curgea ca si o carcasă . Am pus un sistem de muzica so luminate, dar și un jacuzzi . Sincer asta e cea mai mare camera pentru că alaltăieri am chemat muncitori care au facut din dormitor si baie o baie imensa . Chiuvetă avea un aspect de rocă, iar greșit și faianță erau negre .
În dormitor am pus un pat matrimonial , un birou si un sigonirl cu și de sticlă. La mansarda am facut un atelier de pictură. În sufragerie o canapea uriașă, o plasmă , o măsură și atât.
Si bucătărie am marito un pic , și ea avand tot concept negru.
Am făcut un dus si mi-am pus pe mine niște blugi rupti , un maieu până la buric și o jachetași am iesit până în oraș, să văd dacă dau de fratele meu vitreg , am vorbit să ne întâlnim la un restaurant de aici, el e mai mare ca mine si știu că face afaceri ilegale si trebuie să mă bag în așa ceva.
Am intrat in restaurant si l-am văzut pe michael facandu-mi semn.
-Buna Oriana ! Ma bucur sa te vad , ultima dată arătai altfel . Te-ai schimbat!
- Da , am spus pe un ton sadic .
-Îmi pare rau pentru ai noștri în speciale de tata.
-Te inteleg perfect , am spus după ce am stat 2 secunde să văd dacă nu zice ceva in plus si de mama mea care la crescit pana la 10 ani .
- Am inteles ca vrei sa fii traficanta , dar dragă e greu ..
- Stiu dar să nu crezi ca nu am sa o fac si nu doar traficanta drăguță , vreau sa ma bag in curse !
-Cineva e hotărâtă, mâine ne vedem la docuri , la 5 AmNu am apucat sa spun nimic ca a sterpelito.
Cand am ajuns acasă iar nu am dormit , am ascultat muzică pe un ipad vechi .
Dimineață când am ajuns la docuri am mers cu michael până la un garaj mare:
-Aici e echipa de traficanti in miniatura , draha eu sunt traficatul iar eu controlez situația, a zis cu ochii lui in ai mei .
- fa cunoștință cu ei , timp de două săptămâni te vor antrena să devii un negustor de moarte , o mașină de ucis .In ce m-am băgat!
Am intrat in garaj si am văzut o fată cu părul albastru , unul cu parut lung zi unul cu o bandana rosie (in ce mama m-am băgat?) . Erau plini de tatuaje.
- ooooo , uite cine a venit , eu sunt luke ,spune cel cu par lung , ea e blue a. k .a. B si el e ashton . Noi suntem cei care o să facă să transpir să mori două săptămâni , iar noi suntem noi tai prieteni. A zâmbit
-Buna , eu sunt alexis ! nu mai puteam , trebyia ca lumea sa ma stie de alexis , nu ca oriana , ma chema si alexis si oriana dra nu imi place oriana si punct.
-Hai sa iti fac un tur , spune ashton
Garajul avea un etaj cu 5 camere si 5 bai și la subsol un garaj cu peste 30 de mașini din cele mai rare , am fluierat la vederea lor . Erau extraordinare . Garajul asta e extraordinar , în spate era o pistă, iar ashton mi-a spus că fac curse , ilegale, bineînțeles și că el e cel care o s am A invata O R I CE despre masini . Băiatul ăsta era frumușel , avea un corp bine dezvoltat și era destul de drăguț.
Am jucat un blackjack pe bani și am câștigat , ca de obicei , in timp ce luke , a ars pachetul de carti că e vina cărților, foarte supărat pe ele , B , care era iubita lui , mi-a spus ca merei face asa .
- Esti un papagal , lasă cărțile alea ca nu au facut nimic! Am spus , sincer luke era roșu în cap , fix ca un papagal.
-Zice cioara care a câștigat!
Ne-am uitat chioras unul la altul si am izbucnit în râs, un râs real, după 3 ani in care nu am mai râs asa.
Am plecat acasă și spre surprinderea mea am adormit.
~După 2 saptamani~
Am fost instruită să distrug , am omorât un copil mic , mi-am închis sentimentele , trag cu arma de la zeci de metrii in capul oricuiCorpul meu era tonifiat , dacă era nevoie omorât cu mâinile goale.
Eu și ashton eram numiti gemenii pistei , pentru că ajungem la dstante scurte de timp la linia de sosire și firesc unul dintre noi castiga mereu, nimeni altcineva .
Cei 3 crai, erau acum prietenii mei și țineam mult la ei.