-styles ,stergeti zâmbetul!se aude o voce si impuscaturi
-fuck .
Scot pistolul de la spate si il incarc. Ma cac pe astia unde dracu sunt , arhh amortizor.
-b, amorizor acum.
B are mereu amortizoare de rezerva. Imi intinde ul si iesim din garaj dar eram incoltiti.
-harry, cine dracu sunt astia . Am spus armele lor fiind spre noi si ale noastre spre ei.
-uitei pe cei... 1 2 3 4 5!?!!?ce e cu curva asta , are si pistol si nu arata speriata, e a ta styles?
-pe cine faci tu curva mă?
- Ed,tu sa nu indraznesti sa o bagi in asta , e intre mine si tine, zice harry care era enervat ,dar nu aveam timp de ei.
Ma enerveaza astia , sunt 10 , dar au arme ciudate . Gata stiu .
-si astia cine sunt , nu te descurci sigur ....ed?zic si ma apropii de unul .se uita la mine speriat.
-pastreaza distanta papusa , zice papitoiul.
-stim foarte bine ca nu patesc nimic. Sunt protejata lui styles deci practic poti sa alfii multe , zic si ii i-au repede pistolul din mana celui din fata mea si incep sa inpusc , ceilalți sau prins si iam ajutat , insa harry si asta erau blocați.
-acum tu mucosule ,vii cu 10 oameni inpotriva noastra ?
-nu , cu 30 , zice si apar unii cu mitralierele
De unde naiba sunt astia , eu am un revolver , astia cu gloante automate , ce dracu zic si ma ascund dupa masa de afara , incarcadumi pistolul , hai in cacat .ma intorc si aia doi se bateau , cati ani au ? 6 .
Am luat pistolul si iam lasat pe ceilalti sa se ocupe de aia 20 de nebuni ,iar eu mil luam ca tinta pe ed asta, ca sa i bag tranchilarizant, nus tiu cine e si nu vreau sa moara, desi merita.de ce nu e mort pana acum?.
Am ochit si bum , asta e jos. Mitralieri mor , ca na trebuia .
Se uita toti la mine.
-la i tranchilizat pe asta ?de la 10 metrii? Esti reala ? Zice luke. Doamne fereasca ,cum sa intamplat asta.
-gata cu mirarea asta , asa acum styles zimi cine e cum e ce e , ca sa stiu ce dracu ii fac.
-aaaaa ,el e..pai eram amici si neam certat nu stiu de ce a venit .
Mintea, ughh styles.
-deci il omor si gata .
-nuuuu.
-adevarul styles.
-nu pot sa spun tot pur si simplu , putem sa vorbim maine, e ziua ta.
Iam aratat degetul din mijloc si lam lut pe asta si lam legat intro camera din subteran si am iesit afara , toti erau tristi la masa.
-ce aveti ma , e ziua mea si voi ce faceti
-pai am crezut ca esti suparata ,a zis ash.
-da ,si? E ziua mea , da l dracu de prost
-esti uimitoare!
-maine avem o discutie de purtat cretule.
Am mers in casa si s a dus le Dracu petrcerea ca nu avea Nimeni chef de nimic.
Am mers la mine in camera si m am trecut cu harry pe cap.
-iubito , nu fii suparata pe mine!
-haide sa mergem undeva?
-te Scot undeva?
-alexis , zice si efectiv ma pune sa ma uit la el . Te rog vorbeste cu mine , bate ma , impusca ma , dar nu ma ignora . Stiu ca arat ca un papitoi prost , dar te iubesc si fac orice pentru a vedea un zambet pe fata ta .
-uite , harry , eu nu pot , nu mai pot , ai mei sunt morti , nu stiu exact ce simt pentru tine , tu imi asculti multe , nu stiu in cine sa mai am incredere, imi este foarte greu .
-eu sunt aici pentru tine.
-NU AM INCREDERE IN TINE!spun si il las singur!
In cine dracu in toata casa asta o data pot sa am incredere.Ma duc la mine si gata.
Ma urc in masina si incep sa plang de stres si nervi . Am inceput sa conduc si nu imi era frica sa nu fac vreun accident , aveam incredere in condusul meu , mare incredere.
Am ajuns acasa si m am duc direct in atelier .
Am inceput sa pictez si nu puteam sa ma gandesc decat la chipul angelic a lui harry si la ed asta . Am mers in gradina si am dat foc la panza.
Mi am facut un dus si m am pus in pat cu castile in urechi , adormind . Cea mai tare zi de nastere .Hey , imi pare super rau ca nu am mai postat dar nu am mai avut timp de cand a inceput scoala , sper sa mai pot sa scriu macar de 2 3 ori pe luna. Xxx