Am deschis ochii încet eram încă în brațe la harry , eram și îmbrăcata cu o pereche de pantaloni scurți și un maieu larg.
Vai doamne , m-am ridicat repede , și idiotul de lângă mine a mormăit ceva si sa ridicat
Valeu asta e doar in boxeri . Vrea sa fac infarct , eram posedată de linia V și mi-am dat seama ca ma holbam .
-Neata iubire !
-Nu mă "Neața, iubire !"pe mine, când mai îmbrăcat? cât ai stat să te holbezi ? Nu ai auzit de spatiu privat
- de ce sa nu ma holbez la o zeiță ?
- Tu ești drogat? Ce ai ?
- Da m-am drogat cu un drog unic , zice și vine lângă mine , se numeste alexis .
Mi s-au înmuiat genunchi , vai , vai , o nu , cad . Si am cazut.
- Esti ok? Vine panicat langa mine
- nu , nu sunt ok , am un nebun pe cap care zice ca se droghează cu mine . Cum vrei sa fiu . Idiotule !
-prințeso!
Ugghhh , nu aveam răspuns la asta .
- pune ceva pe tine
-inainte îți plăcea!
-văd ca visezi frumos .
- nici nu stii!
Ce mă enervează băiatul ăsta . Ma duc la baie si mă schimb. Am luat niste jeansi taiati și un tricou până la buric , mulat și o jachetă neagră . Mi-am prins părul intro coada și mi-am pus bocancii în picioare .
Cand am iesit harry era la sertarul meu de lenjerie intimă .
- Fututi rasa ta , fugi cat mai poti , harry , fugi ! Si a fugit
Am iesit din casa iar harry era în mașina lui , hai că l-am speriat .
Am intrat in masina si am pornit spre școală cu 170 la ora , normal . Cu asta in spatele meu, INNEBUNESC .
Cand am ajuns in parcare I am văzut pe B , luke și ash. Am parcat într-un drift perfect si le-am facut cu mana si cu ochiul lui ash care zambea mandru .
Pe holuri eram mai rau ca un star , toată lumea se dădea din fata mea
- Auziți, oi fi eu o Super Nova , dar nici chiar asa , daca sunteti invidiosi chiar va inteleg , dar nu vreti sa aveti probleme .
Imediat toată lumea și a luat ochii de pe mine, în sfarsit , auzeam barfele dar le dădeam dracu . Am fost la directoare , adica prietana mamei mele si am luat orarul
-draga știu că nu îți place școala acum , te inscrii la mjorete si eu te trec anul asta.
Nu nu nu nu și nu , sau da . Nu am de ales
- bine
Am iesit pe hol , după psihologie am mers la cantină. Am intrat si bang toate privirile pe mine le Am arătat degetul din mijloc și am dat nas în nas cu o tarfa care să băiță ca am atins o
- cine te crezi , daca ii cunosti crezi ca ești mai tare
- asculta la mine tarfo , ei sunt prietenii mei și am arătat spre masa lor unde toți zambeau.
- eu sunt bella , dar sa stii tu bine ca harry el al meu
-stai stai stai stai curvo , de unde pana unde eu cu harry
- pai numai de tine vorbește , e al meu
- IA TI OBSEDATUL , cred ca daca era cu tine , nu se mai dădea la mine draga mea , dar stai tu chiar crezi ca ești cineva , eu iti spun ca ești o curvă.
Și-a băgat ghearele in părul meu .
- O sa regreți rau de tot !
I am prins mana si a întors o la spate punând o jos , mi-am pus piciorul pe fiinta care tipa zici ca o omoram .
M-am aplecat spre urechea ei si I am spus.
- vezi tarfa ca nu te ajută! M-am uitat la cei 4 care radeau de mama focului.
M-am pus la masa cu ei .
- Doamne bella si o merita rau tare . Bravo fato , zice B .
- vrei ceva , se ridică ashton.
- Ash , ma duc eu .
- refuz , la ce i-ai facut tarfei aleia meriti orice draga
- Bine atunci vreau o salata si o cola .
- Bine șefa!
Am ras , harry se uita la el cum pleaca cu ochi de " am sa produc o crimă și tu vei fi victima"
- ceva transporturi ?
- asta e fata mea ! Zice luke . Mâine seară 3 adventador .
Am fluierat scurt
- 4 milioane de fiecare , zic eu .
- exact , zice harry și zâmbește.
- comanda dumneavoastră, vine ash la mine .
- mulțumesc domnule irwin
Am ras cu toții , inafara de harry .
La ora de mate si restul orelor toată lumea cu ochii pe mine .
Am mers la vestiar și m-am schimbat in majoreta.
Picat față automat când am văzut cine este șefa noastră ,Bella.
- Bună , am zis către toate .
- astăzi vreau sa vad ce puteti!
- multe sincer !
A facut o fată rosie .erau ceva elevi pe teren , printre care și harry și ash.leam zâmbit , biNe mai mult lui ashton.
- piramida , alexis in varf
- de acord , am zis
M-am uitat la fetele care tremurau ca vargile și la am spus să aibă încredere în mine .în vârf când am ajuns am stat dreapta cu un picior în fața pentru a nu imi lasa multa greutate .
- hai date jos acum, a ranjit bella .
Stai să vezi tu . Eram la vreo 5 m înălțime și am sărit în picioare cu o rotire în aer ajungând în picioare mai rotindu ma odată ajungând în spagat . Am auzit fluierături puternice , uite au apărut și B si luke . Au Fluierat băieți mei iar B avea un zâmbet orbitor . Restul erau cu gura căscată.
- vezi ca iti intra ceva in gura draga , I Am spus batjocoritor bellei .
Am făcut cunoștință cu fetele( in urmatorul capitol vi le arat )
Cand am iesit din vestiar prietenii mei mai felicitat , harry nu era .Am mers la garaj cu toții unde harry isi repara ambreajul , ce sa zic suntem maniaci ai vitezei , se intampla des.
-Cine se baga la blackjack pe dezbrăcate ,zice luke
- eu una mă bag
Harry a sărit de sub mașina imediat ce a auzit și a venit la noi . Am bufnit usor .Am început să jucăm, eram as la blackjack, am dezbracto pe B de tricou, pe harry de tricou și pe Luke dr blugi , așa a vrut B .
Am auzit o mașină, vine michael , nu l-am mai vazut de o lună . Toti au început să se îmbrace . Eu am sărit direct la el .
-vă face demonita mea ?
Iam dat o îmbrățișare
- ce faci?
- am venit să văd ce achiziții ai facut !
Am ranjit mergând spre masina mea .
- cat vrei pe asta ?
- viata mea ! Nu o dau pe nimic , e facuta pentru mine !
- Gata , am inteles , îți urez noroc draga mea , vad ca te descurci , nu mă așteptam.
Am zâmbit , a zâmbit și el , ia salutat pe ceilalți și a plecat .
- te place ! Mi-au zis toți
- sunt sora lui , ce mai vrei .
Lui harry ia căzut fata .
- a stai ca tu esti in urma , eu sunt sora vitregă a lui , am avut același tata . Au murit amândoi acum o lună, am spus încet.
Si atunci, deși nu ma asteptam , ma luat in brate . Am sărit ca arsa in camera mea de aici . Am o camera frumușică și aici .
Nu stiam ce imi face băiatul ăsta, dar când mă atinge, hormonii mei se trezesc, inima imi bate tare . Nu vreeaauuuu.
Am țipat in pernă.
- Pot să vorbesc cu tine?
Am auzit vocea din spatele usi.
- care ești?
- Ashton
- intra mai repede
- asculta , harry simte ceva pentru tine , el e mereu morocanos , nu mai are inima de cand au murit in incendiu .
Oh pe asta anu o stiam
- nu l-am mai vazut zâmbind de aproape 1 an , nu rade de obicei.
Asta e interesant
- de obicei cand întâlnește o fată , o face cu ea , îi fura darul și gata , o lasă, sa e si bella , bella a fost ultima de anul trecut.
-te unde stii ca inca sunt pură?
-pai B nu a reacționat așa când o ia luke in brate niciodată.
- Da ai dreptate , mersi de informare
- oricând , dar primesc o îmbrățișare
- normal
Dupa ce i-am dat o îmbrățișare a plecat.După 2 ore am iesit si eu din camera, hai pe pista cu noi . M-am îmbrăcat cu un pantalon scurt negru , un sutien negru și o bluza ca o plasa peste el si un hanorac cu fermoar peste . M-iam pus si un dres negru cu gauri si bocanci mei .
Mi-am facut intrare cu masina , și au venit si ceilalti , auzeam : gemeni , demonita , diavolul .
A venit ashton la mine sa ma bag la o cursă cu diavolul. Am zis da .
Neam pus la start și când autorul fetei a ajuns pe jos am zburat. I-am depășit pe Harry și ash și am ajuns prima la săritură peste pod , am dat drumul la butoaiele de azot si am inceput sa rad , Z B U R A M . Am aterizat perfect si am castigat . Toata lumea se uita la mine ca la o fantomă, ash era socat tot harry era nervos , mândru și socat , luke și B cu gura deschisă. Ce alte chestie am castigat o cursă , mare chestie . Premiul însă era totul, 1 milion euro și un motor minunat . Am lăsat masina acolo , nu dispare de acolo și am luat motorul auzind in jur : nimeni nu a învins într-o cursă cu diavolul.
Am mers în parcul de lângă liceu și m-am așezat pe iarba , noua mea viata era grozavă. M-am întins usor pe iarba si am închis ochii relaxanduma, am auzit o mașină parcat în parcare dar nu am bagato in seama .
Am simtit niște degete pe picioare urcând încet, am deschis ochii vazandul pe harry. Arată că un zeu , cu părul în toate părțile a urcat cu degetele până la fata mea ,când a ajuns deasupra buzelor mele aveam o dorinta sa imi bag parul in carliontii aia si sa il sarut gata am facuto , a gemut usor in gura mea , doamne aia se aude bine . A urcat cu mainile pe spatele si a desfacut sutienul si mia dat jos tricoul urcand chinuitor de incet pe sânii mei si cand usor fiecare părticică din ei , a lins usor vârfurile facandu ma să gem . Mia desfăcut pantaloni încet și mi-a dat jos impreuna cu bocancii și dresurile. Iam dat jos tricoul si am urcat cu mainile pe abdomenul Sau facandul sa geama, oh doamne . A plasat un sarut pe feminitatea mea prin chiloti si ia dat jos . Simteam ca luam foc . Sia infiltrat limba pe clitoriscul meu api in mine . Am gemut puternic . A inceput sa isi infiltreze limba in mine intrând și ieșind până când orgasmul meu puternic a izbucnit.
-harry ! Am gemut
- doamne ce dulce pot să fii !
Mia pus la loc chiloții și tricoul lui luanduma in brate .
- nu trebuia să fac asta !
- nu te cred , eu iti zic că trebuia , a fost placut , desi ma asteptam sa ma iei la bataie pentru ca te-am învins.
- nu ma bătut nimeni și a fost ciudat dar placut ca tu ai fost aia si esti foarte sexy pe motor , a marait.
- nu mai spune .
- alexis eu nu stiu ce suntem noi dar am sa iti pun o intrebare pe care nu am pus o in viata mea : vrei sa fii iubita mea ?