-iubito!
-huh?
-de ce mai pus sa vin cu tine daca nici macar nu ai vorbit pe ea.
-ca sa vad daca reactionezi , adica o urlat handicapata si voiam sa vad daca iti pasa .
-serios ? Of doamne !iubito , pana la tine nu a fost nimeni de care chiar sa imi pese , vine si ma ia in brate .
-bine ,spun si il iau si eu in brate inspirandui parfumul care ma imnebunea .
-te iubesc , alexis , foarte mult .
-uite harry , prin cate am trecut nu pot sa spun asta asa de des , te rog sa nu te astepti sa uti raspund mereu .
-stiu , iubire,stiu .
Si imi suna telefonul, oh doamne cine dracu ma suna .numar necunoscut
-hey tigroaico!
-care esti , mă!
-chiar așa alezis , ma uiti asa de repede ? Ugh , ce ma fac cu tine .
-asculta la mime , care esti , zi mai repede va iti aflu locatia in 2 secunde si vin si iti rup capu.
-mike !
-aa, da ce nu zici asa ma ,tu esti nebunul cu obsesia , de ce ai sunat .
-pai nu as zice chiar asa , mai bine zis zeus in persoanasi am sunat ca sa va invit la petrecerea de diseara.
-tot nebuns i de ce dracu ma suni tocmai pe mine.
-pentru ca esti ..imi placi
-vrei un reset mintal handicapatule?venim ,dar venim TOTI .
-OH NU ,ALEXIS NU IMI ZICE CA HARRY A VENIT .
-o ba da draguta si e chiar langa mine .
-NU TE MAI PLAC , TE ROG nu ii spune de mine
-mai vedem . Am spus si iam inchis telefonul.
-cine era ? Zice harry
-un nebun , am zis si mam pus in pat .
-esti nerabdatoare draga?
-asculta la mine , la ce zi am avut azi iti trag una de ce invinetesc din cap pana in pocioare , cretule .
-stiu ca iti place , zice suav si vine spre mine.
Nu cretule nu azi , nu vrei sange , sunt pe stop prostu naibii
-E rosu semaforul , pierzatorule
-pot sa astspt draga . Zice si ma saruta destul de mult timp .
-nu mergem la petrecerea aia , nu , zice el.
Mam facut alba la fata .
-nu , spunele celorlalti daca vor sa mearga , eu ma culc , zic si adorm .*duminica*
-alexis , aud o soapta in urechea mea .
-haide iubito , zice harry , cred ,si imi desceleste capul.
Am simtit aroma de clatite .ugggh.
-gata mam trezit .
-la multi ani iubito !
-da da , date de pe mine ,dami sa ma pup cu clatitele , nu cu tine .
A inceput sa rada .
-nu rade , mie foame .
-hai jos , desi eu voiam sa mananci aici , ceilalti au zis nu.
-futule rasa , mie foame , am bolborosit si am coborat jos .
Erau cei 3 , cu baloane pe langa ei .
-la multi ani!
-mersi , am spus , acum unde esunt clatitele
-am zis eu ca leam facut cum trebuie a, zis ash
-da , bravo, unde sunt ?
-hai la masa.
Am mancat frumos si am mers spre canapea , de ce ma urmatesye toata luemea. Urasc zilele de nastere , le U R A S C , pur si simplu .
-Uitati mie nu imi plac zilele de nastere , ami ales ca parinti mei nu mai sunt , am spus incet .
-e ok, nici noi nu am avut prima zi de nastere dupa "schimbare" stralucita, dar dca te lasam singura o sa te intristezi si in plus suntem prietenii tai si te iubim milt alexis , vrem sa fericita , zice B.
-oh baieti ,spun si ii iau in brate.tatiMultumesc.
-pentru ce ? Intreaba toti.
-pentru tot .
-nu ai pentru ce tigroaico , a zis ash.
Sa auzit un claxon , aaaa , michael.am sărit la el .
-surioara , vine si el la mine .
-la mulți ani demonita mea !.
-mersi fratioare , am spus si ma strans mai tare in brate.
-vrei sa iti vezi cadoul?
-nu , nu imi spune ca miai luat cadou, nu trebuia michael , tu mi ai facut asta , am aratat spre prietenii mei , e cel mai frumis cadou.
-off, cum te fac eu sa accepti , uite iti dau salteaua .
Mi sa aprins beculetul si am scapat un chicot, parinti mei imi luau o cutie de bomboane de obicei.
- bien ,bine , am spus zambind .
-uiteeeee, a mers la portpagaj si a scos un sac mai mare ca el.
-asta e mai mare !! Spun eu . Harry radea si ceilalti se uitau curiosi.
-aa, vreau si eu da sa vad , date date . Zice luke si eu ma prapadeam de ras .
A desfacut sacul si a atins materialul.
-maaaaaamamaaa, b ne luam si noi , michael, aaa , adica sefu , vreau si eu , nu conteaza cat e .Noi radeam de mama focului , inafara de cei doi papagali ,care erau foarte incantati .
-frate de ce nu miai spus ca ai asa ceva , ii zice luke lui harry.
-stai ma ca e cadoul meu ,date ca te bat , zic si luke fuge efectiv la b .
-asa , acum ca pot sa respir . Mersi frate , chiar am nevoie de asa ceva .
-acum vrei sa iti deschizi si celalalt cadou zice .
-aolo, altul?zic , dar eram deja entuziasmata .el ranjeste.
-scoate din buzunar o cutie mica .era un lantisor din , valeu cad , cu doua aripi de demon din diamante negre
-michaaaelll, te iubesssscccc. Am sous si lam luat in brate , apoi mi lam pus la gat .
-iti place ?
-il ador , gata il port de acum pana mor .e exact pe stilul meu.
-stiu , spune .trebuie sa plec , peste o ora plec in tokio
-Vrei sa devi drift king , fratioare?
-nu , vreau sa scot bani grei de pe urma lor .
Am ranjit .
-ne vedem peste o saptamana , la multi ani!
-bine!pa frate , mersi pentru tot!
Mam intors la cei 4 care se uitau la mine cu niste zambete uriase.
- bine ,bine ,ador cadourile.
- a recunoscut, a zis luke si a ridicat mainile la cer
Am ras .
-acum mergem unde vrei , ai doua variante : ne facem de cap aici sau la mike .a zis ash.
-ma incanta ideea de a ne face de cap aici.
-pai atunci sa mergem sa ne scimbam si ne intalnim aici , ce zici de o cursa , cioaro .
-oricand papagalule
Fara sa mai zic ceva harry ma luat in brate si ma dus la el in camera.
-harry.. dar nam apucat sa spun nimic ca a inceput sa ma sarute .si am gemut cand sa aplecta in pat , peste mine .
-harry ,
-shh ,iubito . Vrei sa te simti bine de ziua ta , iubito.
-ahh , da harry , da .
-dorinta ta e porunca pentru mine.
Sa aplecat usor peste mine si a inceput sa ma sarute pe abdomen , eram intrun tricou larg si lung pana la coapse de care ma scapat harry , in doi timpi si 3 miscari.
Se uita in ochii mei , iar eu innebuneam , nu e corect , isi folosescte frumuseata pe mine .nu stiu cat timp am stat asa , dar ne blocasem ,asa , eu in chiloti si el aplecat deasupra mea, pana cand bazinul lui a cazut peste al meu si am gemut amandoi cum trebuie cand masculinitatea lui sa imprimat pe feminitatea mea .
-harry , te vreau pe tine .
-nu pot iubito,trebuie sa afli adevarul inainte , sa ma accepti , sopti usor si chinuit.
Dar am zabut , gandinduma ca el chiar ma iubeste
-te iubesc .
-su eu te iubesc , alexis , mult de tot spune si ma ia in brate .si am gemut usor .
- a scuze
-termina ce ai inceput , iubitule .
A ranjit si mia coborat chilotii , infiltrandusi degetele in mine incet si chinuitor , apoi a inceput sa se miste deasupra mea simuland un act sexual.
Am gemut amandoi si neam dat drumul in acelasi timp .
-doamne iubito , esti minunata si frumoasa si extraordinara .
-auzi , harry , alexis e cu tien , hai jos
-da , luke ,venim imediat.
Am ras amandoi , mam dus si mam schimbat (poza la media).
-deci la ce ne uitam , intreaba b
-hmm , power rangers ? Zice ash
-ideea zilei .
Neam uitat la film si era deja 2 .
-hai sa comandam pizza , zice harry .
-bine , dute , zic.
-5 frate, zice b
-bine
Dupa ce am mancat , luke zice:
-hai sa iti dam cadourile.
-nu , sa nu indrazniti sa faceti asa ceva , nu ati luat cadouri ,nu ?
-ba da tigroaico , a zis ashton.
-Ugh ,bine
-Hai in garaj , iubito
Am mers in garaj , iar harry a tras o prelata si era un buggati la voiture noire .
-oh doamne , SUNT aceleasi aripi ca pe lantisor , oh D O A M N E .
-neam vorbit , e deja semnul tau . A zis.
-harry , doamne , nu ma gandeam la asa ceva , chiar un centodieci imi trecea mie prin minte , tot bugatti , dar wow , nu mam gandit sa imi iau asa ceva , dar nu pot sa fiu suparata ca miai luato tu , nu eu . Of harry.
-gata , lipitoarelor !randul meu!!!!! zice luke si scoate o sacosa mare marca gucci .
-ooooo, am spus si am scos de acolo un hanorac , niste plantaloni cu tigru pe ei si am inceput sa rad si un parfum care mirosea extraordinar.
-doamne , nu te cred luke , sunt extraordinare , tu leai ales?
-eu domnisoara , dar pe astia tot eu iam ales zice si scoate alt sac mai mic si am scos de acolo o pereche de conversi cu cristale .
-te ador, doamne , luke , mersii mult zic si il iau in brate .
-nu ma bateti pe mine , spune ashton Si scoaye o valiza
Era un revolver cu aripile mele pe el , dar era inscriptonat cu
The only demon that can make u want to not let go
-doamne ashton ,asta e iubirea vietii mele , stati unpic aici. E incarcata ?
-da
Am iesit de afara si am inpuscat cerul ,
-va iubesc nebunii mei , am tipat si mam intors la ei.
Uite asa ma simt eu acum .
-eu vreau sa iti fac toata garderopa stil gucci , zice b si imi Ofera niste adidasi , o jacketa , o pereche de pantaloni si un ghiozdan din colectia cu mickey , care era si pe hanoracul de la luke .mia mai dat si un pistol de bani si bani cu fata mea pe ei . W O W.
-nu te cred , va iubesc al naibii de mult , ma cunoasyeti asa de bine , intro zi am primit de 10 ori mai kilte cadouri decat in viata mea
-nu te cred , a zis b
-pai nu am fost asa ,din cauza caracterului ascuns si fizicul nimeni nu am baga in seama .
-pai noi te iubim , chIar daca ai fii cat masina , zice ash si neam imbratisat inca odata.
-acum mergem sa..______________________________________
Capitolul urmator are cadourile ei.
M-am intors apropo✌