𝚅𝚒𝚘𝚕𝚎𝚝
𝚂𝚘𝚘𝚗, 𝚝𝚑𝚒𝚛𝚍 𝚎𝚗𝚍𝚎𝚍. 𝙼𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙶𝚎𝚗 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚕𝚘𝚌𝚔𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚙𝚞𝚝 𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚛𝚊𝚋 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚐 𝚏𝚞𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚜𝚗𝚊𝚌𝚔𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚜𝚝𝚜 𝙸 𝚎𝚊𝚝. 𝙸 𝙼𝚊𝚛𝚒𝚊𝚗𝚘 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚘𝚞𝚛 𝚠𝚊𝚢. 𝙸 𝚜𝚒𝚐𝚑 "𝙷𝚎'𝚜 𝚌𝚘𝚖𝚒𝚗𝚐. " 𝚂𝚑𝚎 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚟𝚒𝚜𝚒𝚋𝚕𝚢 𝚃𝚎𝚗𝚜𝚎𝚍.
𝙷𝚎 𝚑𝚞𝚐𝚐𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚑𝚞𝚖𝚙 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚜𝚜"𝙷𝚒, 𝚙𝚞𝚙𝚙𝚢." 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎 "𝙷-𝙷𝚒." 𝙷𝚎 𝚑𝚞𝚐𝚐𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚠𝚑𝚘𝚕𝚎 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚃𝚎𝚗𝚜𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚞𝚙, 𝚜𝚒𝚕𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢 𝚋𝚎𝚐𝚐𝚒𝚗𝚐 𝙶𝚘𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚖𝚢 𝚜𝚘𝚞𝚕.
𝙰𝚜 𝚜𝚘𝚘𝚗 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚘𝚛𝚛𝚒𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚊 𝚑𝚞𝚐 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚟𝚎𝚛, 𝙼𝚊𝚛𝚒𝚊𝚗𝚘 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎 "𝙸'𝚖 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚎𝚊𝚛𝚕𝚢. 𝙸 𝚏𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚊𝚝𝚎 𝚒𝚝 𝚑𝚎𝚛𝚎." 𝚆𝚎 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚠𝚊𝚢, 𝚗𝚘𝚝 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚐𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚜𝚕𝚊𝚙 𝚝𝚘 𝙶𝚎𝚖'𝚜 𝚊𝚜𝚜.
𝙸 𝚜𝚎𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚜𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝 𝚘𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚋𝚞𝚝 𝙶𝚎𝚖 𝚚𝚞𝚒𝚝𝚎 𝚕𝚒𝚝𝚎𝚛𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚠 𝚑𝚎𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚘𝚗 𝚖𝚎. 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎 "𝙴𝚊𝚝 𝚗𝚘𝚠, 𝚔𝚒𝚕𝚕 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛." 𝙸 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚕𝚞𝚗𝚌𝚑.
𝙸 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 "𝚆𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚐?" 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎 𝚜𝚘𝚏𝚝𝚕𝚢 "𝚃𝚊𝚔𝚒𝚜, 𝚃𝚞𝚛𝚋𝚘𝚜, 𝚁𝚒𝚌𝚎 𝚔𝚛𝚒𝚜𝚙𝚒𝚎𝚜, 𝚐𝚞𝚖𝚖𝚒𝚎𝚜, 𝚖𝚘𝚗𝚜𝚝𝚎𝚛𝚜, 𝚖𝚘𝚞𝚗𝚝𝚊𝚒𝚗 𝙳𝚎𝚠, 𝙺𝚒𝚝𝙺𝚊𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚙𝚎𝚌𝚒𝚊𝚕 𝚝𝚛𝚎𝚊𝚝𝚜." 𝙸 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 "𝚂𝚙𝚎𝚌𝚒𝚊𝚕 𝚊𝚜 𝚒𝚗?" 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 "𝚈𝚎𝚊𝚑."
𝚆𝚎 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚝𝚘 𝚎𝚊𝚝 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚠𝚎 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚗𝚊 𝚐𝚎𝚝 𝚌𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚎𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚍𝚒𝚋𝚕𝚎𝚜 𝚒𝚗 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕. 𝚂𝚑𝚎 𝚙𝚞𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚐𝚞𝚖𝚖𝚒𝚎𝚜 "𝚁𝚎𝚐𝚞𝚕𝚊𝚛 𝚘𝚛 𝚐𝚛𝚎𝚎𝚗?" 𝙸 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚎𝚎𝚍 𝚐𝚞𝚖𝚖𝚒𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚐𝚒𝚐𝚐𝚕𝚎𝚍.
𝙸 𝚋𝚎𝚐𝚊𝚗 𝚎𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚎𝚎𝚍 𝚐𝚞𝚖𝚖𝚒𝚎𝚜 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚜𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚍𝚛𝚊𝚗𝚔 𝚖𝚘𝚗𝚜𝚝𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚝𝚎 𝚜𝚙𝚎𝚌𝚒𝚊𝚕 𝚋𝚛𝚘𝚠𝚗𝚒𝚎𝚜. 𝙼𝚊𝚝𝚝𝚒𝚊 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚞𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 "𝙲𝚊𝚗 𝚠𝚎 𝚜𝚒𝚝?" 𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝙶𝚎𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚎𝚊𝚛𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚢 𝚜𝚒𝚐𝚗 𝚘𝚏 𝚍𝚒𝚜𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚎𝚎𝚗 𝚗𝚘𝚗𝚎. 𝙸 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚕𝚕 𝚜𝚊𝚝 𝚍𝚘𝚠𝚗. 𝙺𝚊𝚒𝚛𝚒 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚎𝚍 𝚊 𝚋𝚊𝚐 𝚘𝚏 𝚌𝚑𝚒𝚙𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚎𝚐𝚊𝚗 𝚎𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐.
𝚁𝚘𝚜𝚑𝚊𝚞𝚗 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚊𝚝 𝚋𝚢 𝙶𝚎𝚖. 𝙶𝚎𝚖 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖 "𝚆𝚊𝚗𝚝 𝚊 𝚋𝚒𝚝𝚎?" 𝙷𝚎 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚖𝚘𝚞𝚝𝚑. 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎 "𝙳𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚖𝚘𝚔𝚎?" 𝙷𝚎 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚏𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚛𝚘𝚠𝚗𝚒𝚎. 𝙸 𝚏𝚊𝚔𝚎 𝚐𝚊𝚐𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 "𝚂𝚑𝚞𝚝 𝚞𝚙, 𝚋𝚒𝚝𝚌𝚑." 𝙸 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍.
𝙰𝚕𝚎𝚓𝚊𝚗𝚍𝚛𝚘 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎 "𝚆𝚑𝚢 𝚍𝚒𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚊𝚜𝚔 𝚒𝚏 𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚘𝚔𝚎𝚜?" 𝙸 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛𝚎𝚍 "𝙱𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚛𝚎 𝚎𝚍𝚒𝚋𝚕𝚎𝚜." 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 "𝙼𝚢 𝚜𝚒𝚜𝚝𝚎𝚛 𝚖𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚖. 𝚂𝚑𝚎 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏𝚝𝚎𝚗."
𝚁𝚘𝚜𝚑𝚊𝚞𝚗 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎 "𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚝𝚊𝚜𝚝𝚎 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚊𝚜 𝚏𝚞𝚌𝚔." 𝙸 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚒𝚝𝚎 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚐𝚞𝚖𝚖𝚢.
𝙴𝚗𝚍 𝚛𝚎𝚜𝚞𝚕𝚝, 𝚠𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚐𝚘𝚝 𝚑𝚒𝚐𝚑 𝚊𝚜 𝚏𝚞𝚌𝚔.