𝚆𝚊𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐: 𝚌𝚛𝚊𝚌𝚔
𝚅𝚒𝚘𝚕𝚎𝚝
𝚆𝚎'𝚛𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚜𝚊𝚝 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚒𝚗 𝚜𝚎𝚡 𝙴𝚍. 𝚃𝚑𝚎 𝚝𝚎𝚊𝚌𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚙𝚎𝚊𝚔𝚜 "𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚝 𝚊 𝚠𝚘𝚖𝚊𝚗'𝚜 𝚠𝚎𝚝𝚗𝚎𝚜𝚜 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚎𝚍?" 𝙶𝚎𝚖 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎 "𝚂𝚕𝚒𝚌𝚔." 𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 "𝚆𝚑𝚊𝚝?" 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎 𝚜𝚘𝚏𝚝𝚕𝚢 "𝙿𝚎𝚗𝚒𝚜~" 𝙸 𝚌𝚑𝚞𝚌𝚔𝚕𝚎𝚍. 𝚃𝚑𝚎 𝚝𝚎𝚊𝚌𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎 "𝙶𝚎𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚅𝚒𝚘𝚕𝚎𝚝? 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚜𝚘 𝚒𝚖𝚙𝚘𝚛𝚝𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚛𝚞𝚙𝚝 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜?"
𝙶𝚎𝚖 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎 𝚕𝚘𝚞𝚍𝚕𝚢 "𝙿𝚎𝚗𝚒𝚜." 𝚃𝚑𝚎 𝚝𝚎𝚊𝚌𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎 "𝙿𝚊𝚛𝚍𝚘𝚗?" 𝙶𝚎𝚖 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 "𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚙𝚎𝚗𝚒𝚜. 𝙸𝚝'𝚜 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚖𝚙𝚘𝚛𝚝𝚊𝚗𝚝 𝚙𝚊𝚛𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚡. 𝚈𝚘𝚞 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚙𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚗𝚒𝚜 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚟𝚊𝚐𝚒𝚗𝚊 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚋𝚊𝚋𝚢. 𝚃𝚑𝚎 𝚙𝚛𝚎𝚌𝚞𝚖 𝚙𝚊𝚟𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚌𝚝𝚞𝚊𝚕 𝚜𝚎𝚎𝚍 𝚜𝚘 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚞𝚢 𝚌𝚞𝚖𝚜, 𝚒𝚝 𝚒𝚖𝚖𝚎𝚍𝚒𝚊𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚊𝚝𝚝𝚊𝚌𝚔𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚎𝚖𝚊𝚕𝚎𝚜 𝚎𝚐𝚐𝚜."
𝚂𝚑𝚎 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍 "𝙸-𝚢𝚎𝚊𝚑... 𝚄𝚖..." 𝙶𝚎𝚖 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 "𝙿𝚎𝚗𝚒𝚜...'' 𝙸 𝚑𝚎𝚕𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛. 𝙶𝚎𝚖 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚎𝚍 "𝙿𝚎𝚗𝚒𝚜."
𝚃𝚎𝚗 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎𝚜 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛, 𝙸 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚎𝚍 "𝙿𝚎𝚗𝚒𝚜." 𝙶𝚎𝚖 𝚐𝚒𝚐𝚐𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚛𝚘𝚝𝚎 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚘𝚝𝚎𝚜 𝚘𝚗 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚖𝚒𝚗𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚊𝚙𝚎𝚛.
𝚁𝚘𝚜𝚑𝚊𝚞𝚗 𝚑𝚊𝚍 𝚊𝚗 𝚊𝚛𝚖 𝚜𝚎𝚌𝚞𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚒𝚜𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝙶𝚎𝚖 𝚕𝚎𝚊𝚗𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚒𝚗𝚐𝚎𝚛𝚜. 𝙸 𝚐𝚊𝚐𝚐𝚎𝚍 "𝚂𝚒𝚖𝚙." 𝙶𝚎𝚖 𝚙𝚘𝚞𝚝𝚎𝚍 "𝙱𝚒𝚝𝚌𝚑..." 𝙸 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 "𝚂𝚒𝚖𝚙~"
𝚂𝚘𝚘𝚗, 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜 𝚎𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝙶𝚎𝚖 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎 "𝙳𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚗𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚜 𝚗𝚊𝚖𝚎𝚜?" 𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 "𝚆𝚑𝚊𝚝?" 𝚂𝚑𝚎 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍 "𝚈𝚎𝚊𝚑. 𝚃𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚜𝚕𝚊𝚜𝚑 𝚝𝚘𝚘, 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚜𝚎, 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚊𝚏𝚝, 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚕𝚕𝚜, 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚞𝚋𝚒𝚌 𝚋𝚘𝚗𝚎..."
𝚁𝚘𝚋𝚎𝚛𝚝 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍, 𝚘𝚋𝚟𝚒𝚘𝚞𝚜𝚕𝚢 𝚌𝚘𝚗𝚌𝚎𝚛𝚗𝚎𝚍 "𝙷𝚘𝚠 𝚍𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝?" 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚎𝚍 "𝙱𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎... 𝙸 𝚍𝚞𝚗𝚗𝚘 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎." 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚕𝚕 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍. 𝚂𝚑𝚎 𝚔𝚎𝚙𝚝 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚢 𝚁𝚘𝚜𝚑𝚊𝚞𝚗... 𝙸 𝚠𝚘𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚒𝚏 𝚜𝚑𝚎'𝚕𝚕 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝙼𝚊𝚛𝚒𝚊𝚗𝚗𝚎'𝚜 𝚝𝚘𝚡𝚒𝚌 𝚊𝚜𝚜. 𝚁𝚘𝚜𝚑𝚊𝚞𝚗 𝚐𝚒𝚟𝚎𝚜 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚍𝚒𝚌𝚔 𝚎𝚗𝚎𝚛𝚐𝚢...
𝚆𝚎 𝚎𝚗𝚝𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚢 𝚑𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚝 𝚍𝚘𝚠𝚗. 𝙶𝚎𝚖 𝚜𝚊𝚗𝚐"𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚗𝚊 𝚕𝚒𝚌𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚘𝚠𝚗~" 𝙸 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚎𝚍 "𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚞𝚌𝚔, 𝙶𝚎𝚖?" 𝚂𝚑𝚎 𝚐𝚒𝚐𝚐𝚕𝚎𝚍.
𝚂𝚘𝚖𝚎 𝚐𝚞𝚢 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚖𝚎. 𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚎𝚎𝚗 𝚊 𝚐𝚞𝚢...
𝙸 𝚐𝚊𝚟𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚊 𝚍𝚒𝚛𝚝𝚢 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚎𝚐𝚊𝚗 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚖𝚊𝚝𝚑. 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚞𝚌𝚔 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚒𝚜? 𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝙶𝚎𝚖 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚏𝚞𝚌𝚔. 𝙸 𝚜𝚒𝚐𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚛𝚒𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚙𝚎𝚛 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚞𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚊 𝚋𝚘𝚘𝚔.
𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚊 𝙺𝚛𝚒𝚜𝚙𝚢 𝚝𝚛𝚎𝚊𝚝. 𝙸 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚒𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚎𝚐𝚊𝚗 𝚖𝚞𝚗𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐. 𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚊 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝙺𝚛𝚒𝚜𝚙𝚢 𝚝𝚛𝚎𝚊𝚝...