Era dimineață. Toți se treziseră în afară de Finn. Kol își pregătea micul dejun fiind lapte cu cereale. Se trezi și Finn.
Finn: Neața.
Nu primi nici un mesaj de la Kol.
Matt: Ce s-a întâmplat între Finn și Kol?
Rebekah: E o poveste lungă.
Klaus: S-au bătut aseară.
Matt: Deci, de aceea sunt supărați.
Elijah: C-am așa se pare.
Matt: Se vor împăca până la urmă?
Rebekah: Să sperăm. Finn este cel care trebuie să îi acorde scuze lui Kol.
Matt: Și ce putem face acum?
Klaus: Am eu o idee. Băieți, ce spuneți să faceți o plimbare în parc?
Kol: Sună bine.
Finn: Cum să nu.
Kol și Finn își aruncau priviri și după au plecat în camera lor. S-au îmbrăcat și s-au dus în parc.
Matt: Aoleu Doamne. E atât de gravă situația?
Rebekah: Mda.. c-am așa se pare.
Elijah: Atunci să sperăm că se vor întoarce împăcați fără conflicte între ei.
În drum spre parc:
Finn: Hei...
Kol: Ce-i?
Finn: Știi mă gândesc să îți cer scuze pentru lupta de aseară.
Kol: Pentru lupta de aseară. M-ai legat ca să nu te bat și eu pe tine. Lașule!!
Finn: Hmp...de parcă am vrut să îți fac vreodată rău.
Kol: Ei bine uite că ai reușit. Știi ce cred că nu te voi ierta niciodată pentru ceea ce mi-ai făcut.
Finn: Nici mie nu-mi convine că trebuie să vorbesc cu tine acum despre ceea ce s-a întâmplat aseară.
Kol: Trebuia să ne batem ca de la bărbat la bărbat. Și păreai destul de dur când veneai tu încrezător și plin de mândrie să mă bați.
Finn: Ăsta-s eu nu ai ce să-mi faci.
Kol: Ăsta ești tu? Doar atât poți să zici. Era să mă omori în seara precedentă!!
Finn: Asta e.
Kol: Finn, tu ai început să mă enervezi c-am des.
Finn: Nu e vina mea dacă tu mă urăști.
Kol: Întocmai pentru că acum te urăsc și mai mult față de cum era prima dată.
Finn: Și eu te urăsc până la Dumnezeu și înapoi.
Kol: Hmp...mereu ai vorbele la tine Finn.
Finn: Și tu ai rămas la fel de atrăgător Kol. Nimic nu s-a schimbat la tine.
Kol: Crezi că la tine s-a schimbat ceva. Întocmai comportamentul și bunele maniere.
Finn: Eu mă întorc acasă. Văd că ai ceva cu mine în permanență mereu.
Kol: Foarte bine pentru că și eu mă întorc acasă.
Peste 10 minute se întorc amâmdoi acasă.
Matt: V-ați întors așa de repede?
Elijah: V-ați împăcat.
Fiecare se ducea în camera lui.
Klaus: Se pare că nu.
CITEȘTI
Matt și Familia Mikaelson
PertualanganMatt Donovan un băiat de 17 ani se duce în vacanța de vară la familia Mikaelson o familie de vampiri care este imortală. Să vedem ce se va întâmpla cu Matt. Devine vampir sau rămâne om?