Capitolul VII❣❤

474 10 2
                                    

Dupa ce termin de făcut duș, mă îmbrac și descui ușa. Deschid ușa încet și ma uit în stânga și în dreapta sa vad unde e Tae. Am văzut ca nu este , ma duc sa îmi iau telefon de pe noptieră și atunci Tae deschide usa de la dulap și țipă, normal ca am țipat și eu pentru ca m-am speriat.
Rl:Ce naiba Tae? Vrei să mă bagi în mormânt?
Th:Nu, dar trebuia să mă răzbun pentru ca nu mai lăsat sa intru în baie cu tine, și asta a fost doar începutul. O sa fie și mai rău, dar depinde de tine dacă termin cu răzbunarea in sarea asta sau mâine seara. Dar mai bine termin mâine seară.
Rl: Ok, hai sa ne bagam la somn ca mâine trebuie sa mergem la liceu.
Th: Bine
Ne punem amândoi în pat, și adormim îmbrățișați.
~De dimineață~

Mă trezesc și nu-l vad pe Tae in camera, ma duc în baie să-mi fac rutina de dimineață și dupa ma duc să-l caut pe copilul ăsta. Ies din cameră și un miros de clătite mă face să ma îndrept spre bucătărie. Întru in bucatarie și-l zăresc pe Taehyung care pregătea clătite. Mă duc mI aproape de el și-l îmbrățișez pe la spate. El se întoarce și ma sărută pe frunte.
Rl: Ce bine arată. Nu știam ca ști sa faci clătite.
Th: Nu ști multe despre mine ,dar o sa le afli diseară.😏 (cred ca toți știm la ce se gândește😅😅)
Rl:Okay...
Tae imi întinde o farfurie cu clătite, o iau și ma așez la masă, se așează si el și mâncăm clătite cu nutella. Terminăm de mâncat și mergem la mine în camera să ne schimbam, eu in baie și el în cameră. Eu ma îmbrac cu un tricou negru și larg ,și cu niște blugi gri. Tae s-a îmbrăcat îmbrăcat tot cu untricou ca al meu doar ca a luat blugi negri.







Hai ca am terminat și capitolul ăsta, scuzați greșelile gramaticale, și o sa ne revedem la viitorul capitol de la această poveste. Vă pupicesc 😘😘

 Doamne ce-mi place când îl vad zâmbind🥰🥰

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Doamne ce-mi place când îl vad zâmbind🥰🥰

Fratele Vitreg  /K.TH💕💗Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum