Rl și Th:Nu contează, putem sa stam împreună în cameră. *ne uitam unu la altul uimiți ca am spus același lucru deodată.
K.S.:Okay... atunci dacă am clarificat lucrurile, hai să mâncăm.
~După ce mâncăm~
Th: Și o să rămânem în seara asta aici? *se adresează tatălui său *
K.S.: Nu știu ce sa zic.
Rl: Vă rog, vreau să mai vorbesc cu Tae și să ne cunoaștem mai bine , că totuși suntem frate și soră.
K.S.: Bine. Taehyung dute și ia-ți haine de schimb, uniforma de școală și ghiozdanul sa fie făcut.
Th: Acum Domnule! * și s-a pus cu mâna la frunte ca la armată, și după a plecat la apartamentul lor*
După nici 10 minute îl vad pe Taehyung îmbrăcat în pijamale și cu un ghiozdan pe umăr, dar ce mi-a atras cel mai mult atenția a fost ca un fel de "șarpe"( știți voi la ce ma gândesc) care îi ajungea putin mai sus de genunchi. În mintea mea eram ceva de genul " bă băiatul ăsta stie ce sunt ăia boxeri?"
Th: Ok, gata am luat tot ce îmi trebuie, acum noi trebuie sa ne bagam la somn, pentru ca mâine avem ore.* și mă ia de mâna și mă duce în camera mea*
Eu în camera mea, aveam Baia mea proprie deci nu trebuie sa stau după mama să-și facă baie sau ea dupa mine, sau alte treburi de genul.
Rl:Tae să ști ca ma duc să-mi fac duș.
Th:Bine.
Întru în baie și încui ușa, pentru ca sunt sigura ca o sa facă Tae vreo jmecherie și o sa între peste mine.
Perspectiva lui Tae:
" Să intru peste ea? Să nu intru? Hai ca intru.
Încerc să dau de clanță și vad ca nu merge.Mai incerc o dată și tot nu merge.
Rl: Nu mai încerca că nu o sa reușești sa intri în baie* spune și dupa începe sa râdă *
Th: A, deci așa faci? Să vezi ce-ți fac când o sa ieși de la duș.
Rl: Da, da. Ce crezi ca poți să-mi faci?
Th: O să vezi tu
Scuze ca nu am postat la 12:00, dar mna... am avut treaba și m-am trezit și târziu
O te bunaciunea😅😂 nu stiu ce m-a apucat
CITEȘTI
Fratele Vitreg /K.TH💕💗
Ficção AdolescenteBună! Mă numesc Lee Raluca sunt din Seoul, am 17 ani sunt în clasa a XI-a şi sunt o fată retrasă şi nu-mi place să vorbesc cu ceilalți colegi. Părinții mei au divorțat acum 3 ani şi acum stau cu mama mea.