Capitolul VIII💖💗

569 12 4
                                    

Ieșim din apartament și ne îndreptăm spre liceu,normal ca Tae mă ține de mâna de parca m-ar pierde pe drum. Oi fi eu scunda dar nici chiar așa. După ceva vreme ajungem la liceu , intram în clasă și prima ora avem biologie , Aish... ce nu suport ora asta.
~După ora de bio~

Th:Hai sa mergem la cantină să mâncăm ceva ,și aș vrea să-ți prezint câțiva prieteni de ai mei.
Rl: Okay.
Ajungem în cantină și ne așezăm la o masă unde mai erau încă șase băieți care erau drăguți nu puteam sa zic ca nu sunt.
Th: Băieți! Ea este prietena mea, Raluca.
Rl:Bună! *și le fac cu mâna*
Hs: Hey, eu sunt Hoseok, sau poți să-mi spui J-hope.
Jm: Bună, eu sunt Jimin. * și-mi face cu ochiul*
Rl: Jimin ,cumva ți-a intrat ceva în ochi?
Jm: Ah.. nu
Jk:Hey Ralu, ma numesc Jungkook, sau Kookie.
Yg: Salut, eu sunt Yoongi, sau poți să-mi spui Suga.
Rl: Ți se spune Suga pentru ca ești alb ca zahărul?
Yg: Nu.
Rl:Okay
Jn:Bună Raluca, eu sunt Jin.
Nj: Hey, eu sunt Namjoon, liderul trupei
Rl: Sunt încântată să va cunosc băieți. Stai cumva ca ești liderul trupei?
Th: Ah... am uitat să-ți spun că noi facem parte dintr-o trupă numită BTS sau Bangtan. Și după ore mergem să repetăm pentru un spectacol, ai vrea sa vi sa ne vezi?
Rl: Desigur ca aș vrea.
Th: Bine.
~După ore~
Merg cu băieți nu mai mult de 20 de minute pe jos și ajungem în fața unei clădiri mari, intram în clădire și Tae imi spune sa stau cuminte pe scaun pana vorbește cu managerul să-i spună ca sunt aici. Aștept cinci minute și vine Tae să-mi spună ca managerul este de acord să stau ei în sala de repetiți.
Intru in încăpere și stau pe un scaun , si ma uit la băieți cum dansează. Am înțeles ca melodia se numea Idol.

I-am filmat pentru ca vreau și eu sa învăț această coregrafie și imi place melodia foarte mult.
















Bă să fiu sinceră nu știu ce să fac, să continue povestea sau să o las așa și sa nu o mai continui. Că am început sa ma plictisesc de wattpad și de poveste, nu îmi mai vin idei și mna.. Și dacă vrea cineva să continue povestea pe contul ei să-mi spuneți că vreau doar una să o pună pe contul ei

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 25, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Fratele Vitreg  /K.TH💕💗Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum