Capitolul V 🌌💗

514 12 2
                                    

   Când deschid ușa era domn de vreo 40-45 de ani îmbrăcat cu un costum de parca s-ar duce la nuntă, mă mai uit puțin la el și mă întorc să o strig pe mama.
  Rl: Mama, vino te caută un domn' care-i îmbrăcat de parca s-ar duce la nuntă. * și încep să rad după ce zic asta*
  Mama vine și se iau în brațe și se sărută,  știu ca i-am spus ca sunt alături de ea dar asta e prea de tot.
  Mama: OK, hai să începem cu prezentarea(nu de modă stați liniștiți), Raluca el este Kim Seunghwa viitorul tău tată vitreg, Seunghwa ea este fiica mea Raluca.
K.S.: Încântat de cunoștință.*și își întinde mâna înspre mine*
Rl: Și eu sunt încântată sa te cunosc. *și îi prin mâna cu a mea*
  K.S. : Ar trebui sa vină și fiul meu.
  Și chiar atunci intraseră Tae pe ușă,  eu rămânând statuie și îmi spuneam în minte " sper sa nu fie el fiul lui"
K.S. : A, bine ca ai venit , uite ea este viitoarea ta soră,  stai sa ți-o prezint.
Th: Nu trebuie , ca ne știm de la liceu , dar trebuie sa ne scuzați vrem sa vorbim între patru ochi .
Rl: Bine, hai sa mergem în camera mea.
  Și ne ducem în camera mea, după aprinde lumina pentru ca era întuneric.
Th: Deci cum facem? Rămânem împreună saune despărțim?
Rl: Nu știu.
Th: Uite îți spun eu cum sa facem ramanem împreună  și nu o să le spunem părinților, și incercam sa ne comportăm ca o sora și ca un frate vitreg.
  Rl: Ăăăămm... Ok , dar să ști ca te ubesc foarte mult și nu vreau sa ne despărțim.
  Th: Și eu te iubesc! * și mă sărută pe buze scurt, și mergem în bucătărie*
  K.S. : Gata ați terminat de vorbit?
  Th: Da, am terminat.
  Rl: Dar voi o sa va mutați la noi în apartament sau noi la voi?
  Mama:Nu știu,  cred ca ei la noi, dar nu avem destule dormitoare ca să stați separați tu cu Tae.

















Îmi cer mii de scuze ca nu am mai postat, dar o să încerc sa postez în fiecare zi de acum în colo și scuzați-mi greșelile gramaticale. I purple you💜🔮🌌

A, și ați ascultat noua melodie de la BTS ?  Este uimitoare,  o ador.



Fratele Vitreg  /K.TH💕💗Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum