BOLUM-1

2K 49 7
                                    

Her sabah maruz kaldigim alarm sesiyle yatagimda dogruldum.Bu sesten nefret ediyordum.Hemen yatagimdan kalkip tuvalete gittim,ihtiyaclarimi giderip sacimi duzlestirdim.Daha sonrada okul kiyafetimi giyip iki katli evimizin merdivenlerinden asagiya indim.Salondaki buyuk yemek masasina baktigimda babam ve annemi gordum.Kiyafetlerine baktigimda hic sasirmadim cunku ikiside her zaman olduu gibi babam takim elbise annem ise dizinin biraz uzerinde biten elbiselerinden birini giyinmisti.Hemen masaya kurulup
-Gunaydin,dedim babam ve annem ayni anda neseyle
*Gunaydin Mina,dediler.Hemen kahvaltimi edip spir ayakkabilarimi giydim sonrada kapida durmadan kornasina basilan servise dogru yurumeye basladim.Servise bindigimde en iyi arkadasim İrmagin yanina oturdum.
-Gunaydin İrmak
*Gunaydin tatlim
-Senin yuzun niye asik bakiyim
*Birsey yok sadece uykum var.
-Okula gidince kahve iceriz birseyin kalmaz:)
*Olur:)

Yolculugun geri kalanini disariyi izlemekle gecirmistim.Okula vardigimizda kantinden iki tane kahve aldip icmeye basladik.Bir yandanda zil henuz calmadigi icin bahceye cikip bir banka oturduk.Tam kahvemden bir yudum daha aliyordum ki kafama topun carpmasiyla kahvenin uzerime dokulmesinden kilpayi kurtuldum.Hemen ayaga kalkip topun geldigi yone dondum.Uc tane cocuk karsimda duruyordu.En ondeki esmer ve yakisikli cocuk bana bakarak guluyordu.Oburleride ona eslik ediyordu.
-Kim atti lan o topu? diye bagirdim.
*Ben attim,dedi ondeki cocuk
-Ne yaptigini zannediyosun?dedim cocuk cevap veremeden İrmak lafa atlayarak
#Zil caldi derse girmemiz gerekiyor,dedi cocuga delici bakislarimi yollayarak sinifima dogru ilerledim.Ders boyunca kafami siradan kaldirmadim aklim hep o cocuktaydi neden boyle oldugunu bilmiyorum ama sanirsam ona iyi bir ders vermek istiyordum.Sonunda son derste bitince İrmak ile beraber servise bindik.Kisa zamanda eve gelebilmistim.Eve geldigimde hemen odama cikip ustumu degistirdim.O sirada annem iceriye girdi.
-Naber kizim okul nasil gecti?
*İyiydi anne nasil olsun sen birsey mi soyleyecektin?
-Hee evet kizi bu aksam bizim isyerinin ortaklarindan biri olan Giray bey ve esi Jale hanim gelecekler birde ogullari varmis senin yasinda.Neyse hemen hazirlan gelde banada yardim et.
*Tamam anne hemen geliyorum:),dedim ve annem ciktiktan sonra bende pesinden cikip asagiya indim ben inene kadar annem sofrayi kurmaya baslamisti bile babam ise salondaki tekli koltukta oturuyordu.Hemen annemin yanina gidip ona yardim etmeye basladim.O sirada kapi caldi.
-Ben bakarim,diyip kapiya dogru ilerledim.Kapiyi actim ondeki Jale ve Giray ikilisi olarak tahmin ettigim cift iceri girdi ardindan arkalarindaki cocugu gormemle dondum kaldim.

PİÇ KUZENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin