Stara wioska ukryta w dzikiej dolinie przy jeziorze Nasam to właśnie tam żyją strażnicy.Raz na 100lat wybiera się nowego strażnika czasu jego zdaniem jest bronić za cenę życia i śmierci , cenną kulę czasu .
Jej moc pozwala zatrzymać czas, cofnąć go oraz otwierać różne portale .Jest to niebezpieczna broń którą bronią strażnicy.To właśnie dziś w osadzie będzie wybierana nowy strażnik który na kolejne lata będzie chronił ten skarb.A teraz przenieśmy się do zebrania ludu który niecierpliwie czeka by zobaczyć i usłyszeć tą ważna ceremonię. główna scena tego zdarzenia jest już ozdobiona wrzosami, szyszkami a schody na drewniana mównie pokryte dywanem z mchu.
Wzrok wszystkich skierował się na szamana ,jego pomarszczona skóra nie zmieniała się od alt zawsze te samo spojrzenie,wyraz twarzy . Niesie swoją laske przeplataną czerwoną wstążką w dłoni trzyma garść dzikich jagód, powoli wchodzi po schodach i siada po turecku odmawiając starą modlitwe której nikt nie rozumie.
To specjalną chwilę przerywa wycie roga i po zielonym dywanie idzie strażnik kuli czasu, czyli szczupła dziewczyna o grantowych włosach i zdeterminowanym wyrazie twarzy,powoli siada naprzeciw szamana i czeka na jego święte słowa
-zebraliśmy się tutaj aby na nowo po 100 latach wskazać nowego strażnika czasu, który do końca będzie bronił kuli i walczył razem z nami o nasze bezpieczeństwo.Który nie ugnie się problemom i chorobie.Wiec ty dziewczę czy przysięgasz nam tutaj zebranym chronić nasz cenny skarb przed złem
-tak✨
-czy przysięgasz się strzec go za cenę życia, miłości, przyjaźni
-tak przysięgam✨
-więc wstań
Staruszek podniósł się razem z dziewczyną i rozstał jagody w misce zamaczając kciuka i zaznaczając pół okrąg na czole niebieskookiej .Lekko skineli sobie i odwrócili się do ludu który zaczął składać brawa i wiwaty.
CZYTASZ
Strażniczka czasu ~Lego ninjago
FanfictionStara wioska ukryta w dzikiej dolinie przy jeziorze Nasam to właśnie tam żyją strażnicy.Raz na 100lat wybiera się nowego strażnika czasu jego zdaniem jest bronić za cenę życia i śmierci ,cenna kulę czasu . Przechodzi ona z pokolenia na pokolenie...