Kamienne posągi

327 14 3
                                    


Rey

Z daleka widziałam moją wioskę obniżyłam lot , lądując na środku to co zastałam zatrzymało  mnie w czasie.Zamiast ludzi stały kamienne posągi ,powoli przeszłam  między posągami przejeżdżając rękę po chropowatej powierzchni. Były zimne,bez uczuć ,a jeszcze wczoraj żyli ,rozmawiali .Usłyszałam  jak ktoś przedziera się przez las szybko zmieniłam się w sowę lecąc w tamtą stronę.


Loyd

Gdy tylko dotarliśmy do ukrytej wioski  zamiast ludzi zastaliśmy kamienne posągi.Chłopaki szli za mną oglądając kamienie.

-czemu ta sowa jest  taka dziwna⚡

-Jay sowy nie są dziwne❄️

-słuchaj się nindroida ◼️

-dobra skończcie💚

-myślicie że one  żyją⚡

Dotknął  jednego a ten przewrócił się prawie przygniatając mistrza piorunów.

-nie radził bym wam ich ruszać możecie zdenerwować tutejsze byty❄️

-czasami zastanawiam się z kąd to bierzesz⚡

-jestem tak zaprogramowany❄️


-ani kroku dalej chyba że wasz kolega chce komicznie dostać się do nieba✨

Przed nami stanęła granatowo włosa dziewczyna trzymająca ostrą włócznie parę centymetrów przed szyją Jaya.

-wyobrażacie sobie szaszłyk z Jaya 🔥

-Kai!!💚⚡❄️◼️

Wszyscy skarcili ognistego któremu normalnie przez całą drogę gębą się nie zamykała.Nie miałem pojęcia co zrobić ,ale jako pierwszy wyrwał się Kai flirtując z tamtą.


Rey

Dziwni kolesie w kolorowych strojach stali bez słowa na szczęście albo i też nie ten czerwony się odezwał.

-my tylko szukamy czegoś🔥

Spojrzałam na niego podejrzliwie i jeszcze bliżej przyłożyłam ostrze włóczni na co ten przełknął głośno ślinę..

-wróćcie tam z kąd przyszliście✨

-nie po to tyle  się trudziliśmy aby usłyszeć takie coś💚

Zielony  zaczął krzyczeć i coś tam gadać,ale co mnie to

- dobra listku daruj se◼️

Zamachnął się  lecz wykonał to po to by ten niebieski był wolny, nie wiem czemu ale denerwowali mnie a ten zielony najbardziej.

-nie chcemy robić kłopotów tylko znaleźć taką kulę uwolnić  jego ojca i znikniemy🔥

Brązowo oki   cały czas robił jakieś dziwne miny  nie wiem o co mu chodziło,ale chcą znaleźć kulę czasu  ja jako strażnik nie mogę do tego dopuścić.

_____________________________

Jak oznaczać postacie ?

 Nic nie  oznaczać czy dawać emotikony ⭐🔥

Strażniczka czasu ~Lego ninjagoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz