Δ5.bölümΔ

102 10 5
                                    

"Selam"gözüm seyirmeye başlamıştı bu ne be biraz önce bu çocuğun beni eğlendirdiğini mi söyledim düzeltiyorum ya sadece sinir ediyor sadece sinir

"Senin burada ne işin var"

"Kuzenin davet edince kıramadım"

"Şey teorik olarak ben çağırmadım balkondan atlayıp buraya geçince mecburen davet ettim"

"Ya sen bela mısın,kapıdan kovuyorum bacadan giriyorsun"

"Hayır,izin verirsen pizzamı alıp gidecem"

"Yok ya vermiyorum onlar benim pizzam"

"Bir dk kuzen sen nerden tanıyorsun bu çocuğu"

"Ama parasını veren benim"

"Sipariş et kendine bana ya, hem parasını verelim dedik Kabul etmiyorsun"

"Hayır sen sipariş et"

"Hayır bunlar benim"Allah aşkına saçmalığa gel bir pizza için çocukla dip dibe girmiştik gülmeyin ben ciddiyim burunlarımız birbirine deyiyor ve pizzalar aramızda kalmış olabilir doğrusu ikimiz tarafından çekiştiriliyor olabilir ama yinede komik bir şey yok,hiç mi böyle insanlar görmediniz!!!

"Tamam sakin ya uzaklaşın bir Merve şey yapalım ben kendi pizzamı ona vereyim..."

"Sen ne yemeyi planlıyorsun"

"Ikiniz bir tane pizzayı paylaşın işte"

"Yok ya"

"Iıı şöyle yapalım siz verin pizzaları hıh oldu şimdi gözlerinizi kapatın"

"Yine ne saçmalıyorsun kuzen"

"Sus,gözlerinizi kapatın ve 10 a kadar sayın"

"Off tamam"1,2,3,...10 gözlerimi açtığımda inanmıyorum Sende mi kuzen, kız resmen bana kapak attı ya ??

"Süslü pakize seni öldüreceğim"

Evet sinirli olduğum zaman kuzenime böyle seslenirim ne olmuş???
Burada bu bölüm kesilir neyse aslında daha uzun bir bölüm olacaktı ama hikayenin adını değiştirmeyi düşünüyorum çünkü zaten bu Adda bir hikaye varmış neyse hikayenin yeni adı İZMİR BİZİ AŞAR olacak,gelecek bölümde görüşmek üzere:))hikayeyi okuyan ve destek veren herkese çok teşekkürler:))

İZMİR BİZİ AŞAR(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin