Şey okuyan insancıklar için söyliyim de ben teknik bi hatadan dolayı dördüncü ve beşinci bölümü yanlış sırayla koydum da ona göre şeyyaparsanız hani teşekkür ederim c:
BÖLÜM MÜZİĞİ İLE OKURSANIZ DAHA GÜZEL OLUR✋
Arabadaydık yaklaşık on dakikadır ve o gerçekten kasılmış gözüküyordu arayanın kim olduğunu düşünüyordum ve açıkçası arayan her kimse onun ilgisini çekebildiği için kıskanmıştım keremdi bu kerem soysal dı o ve umursamaz çocuğun bi kızın telefon edişiyle aniden benimle olan kahvaltıyı bölüp fırlaması ve beni peşi sıra umursamadan sürüklemesi sinirimi bozmuştu..neyse ne diyebilirimki?Beyza kimki zaten .s..s ben kendi iç sesimle atışırken araba durdu bir dakika burayı tanıyordum Sude Acar'ın eviydi burası o kızdan pek hoşlanmıyordum keremin yakınlarındandı o da ozan gibi zaten ikisiyle takılırdı kerem onlarda son sınıf neyse arabadan indi ve kapımı falan açmadı keremdi bu yaparmıydı sizce?Hayır. Bende açtım ve ardından koşarak "BURDA BENDE VARIM GÖRÜYORMUSUN BİLMİYORUM AMA YAVAŞLA" diye bağırdım tamam saçma konuşuyordum çünkü heyecan yapmıştım neyse beni umursamadan devam etti daha yarım saat öncesine kadar bana sarılan çocuk şimdi nasılda umursamıyordu böyle üzülüyordum nedensizce kalbim kırılıyordu... ev girdiğimizde sude yerde ağlıyordu kerem hemen koşarak yanına gittiğinde suse boynuna atladı ve "o geldi" dedi titrek sesle içimden kim geldi diye sordum devam etti sonra "mete ayaz..o geldi her zamanki tehditlerinden savurdu kerem çok korktum" dedi ve ağlamaya devam etti kerem de ona sarıldı bende mal gibi izliyordum iyi ya siz devam edin ben koşup mısır alıp geliyim...sonra sessizlik oldu içimden kendimle atışıyordum sonra mete kim diye düşündüm olayın dışındaydım niye kızı tehdit ediyordu ve bundan bananeydi bu kız yüzündn keremle olan kahvaltımız bitti ve vişne suyumu yarım bırakmak zorunda kaldım ve bu savaş sebebiydi!!! Tamam biraz bencilce konuştum belki ama of işte....
"Genemi ali konu?" Dedi kerem sinirle ali de kimdi neler oluyordu burda bende varım hey dedim içimden ve bir of çektim ikiside bian bana ters ters baktı ve susmam gerektiğini anladım sonra konuya fransız bi şekilde köşelerden birine sindim onları dinlemeye başladım.. "evet gene beni suçluyor ve beni kaçırıp aynı şekilde işkencelerle öldüreceği günü sabırsızlıkla beklediğini ve gün be gün o büyük güne yaklaştığımızı bildirmek için geldiğini söyledi.."dedi ve gene ağlar gibi oldu korkmuştu sanırım fakat ali kimdi ve metenin aliyle alakası neydi ben kendimce takılırken kerem söze başladı "artık bu olaylar canımı sıkıyor bi şekilde senin güvenliğini sağlamamız gerekiyor tehlikeli adam mete dikkatli olmalısın" dedi sertçe bi ona baktım bi sudeye en sonunda susmaktan sıkılıp "birisi olayı bana anlatabilirmi hani acaba yani.." diye saçmaladım kerem bana baktı sonra söze başladı....