@małgorzata.linde.iploteczki: I nadszedł w końcu ten dzień! Wczoraj dostałam list, od najbliższej przyjaciółki Janki, Andrews zwierzyła się jej, że była w ciąży! Córki nie nazwała, ale powiedziała jej że dziewczynka miała ciemne włosy i ciemne oczy, Liliana też, czyż to nie przypadek? Pamiętacie kiedy poprosiłam was o próbki DNA? Wykazało, że DNA Lilki, Prissy i Billy'ego Andrews były podobne. W liście dostałam też w plastikowej torebce DNA Janki, i tak oficjalnie mogę to powiedzieć: Janka Andrews jest mamą Lilki. O ojcu wiadomo tyle, że uciekł z wyskubane po tym jak dowiedział się o ciąży Jane. Według Hannah, przyjaciółki z celi Janki, dziewczynka urodziła się 21 grudnia, i na chwilę obecną ma 10 miesięcy, a nie 8 jak przypuszczaliśmy! Andrews ukrywała ciąże oraz poród, nawet przed samą rodziną. Nie wiemy jak zdołała to zrobić, ale duże ubrania robią swoje! Po tym jak po zaledwie dwóch miesiącach życia dziewczynki, przyzwyczaiła ją do picia z butelki, zostawiła ją swojej koleżance. I tak! Janka mordowała ludzi, przy okazji wtedy zajmując się w tajemnicy 2 miesięczną córeczką! Po tym jak jej plan dobiegł końca, zostawiła ją koleżance mówiąc aby po około 3 miesiącach zostawiła ją, gdzieś tak aby ktoś ją znalazł i się nią zaopiekował. Lilka miała szczęście, trafiła jej wspaniała rodzina, można powiedzieć że jest pierwszym dzieckiem naszej wschodzącej cudnej pary jaką tworzą Gilbert i Ania. Widać, że bardzo się przywiązała do swoich niebiologicznym rodziców. Dzisiaj to na tyle - Gośka.
❤️5M 💬0
CZYTASZ
instagram || anne with an e
Fanficnasi przyjaciele zyskali telefony, ciekawe co to oznacza? #2 w #gilbert #1 w #anneshirleycuthbert #1 w #awae #4 w #gilbertblythe