4

582 53 15
                                    

Barış sinirle kafasını Berkan'a çevirdi.

"Ne yapıyor gibi görünüyoruz göt herif?"oldukça sinirlenmişti sanırım.Berkan onu hiç takmayıp yanımıza geldiğinde ben utançtan ne yapacağımı şaşırmıştım.

"Tamam relax babalattem.Aldın mı flashı?"

Barış kafasını onaylar anlamda salladı.Ne flashından bahsediyorlardı bunlar?

Berkan "Bu kadar uzun süre dönmeyince merak ettim." dedi sonra bana bakıp alaycı bir gülümsemeyle ekledi."Meğer senin işlerin varmış."

Barış tam Berkan'a saldıracaktı ki Berkan koşar adım asansöre bindi ve gözden kayboldu.Gıcık şey!

Barış'a döndüğümde sakinleşir gibi derin nefesler alıp verdiğini gördüm.Elleriyle saçlarını düzeltip sakalını sıvazladı.Bir gün ben de o saçlara dokunabilir miydim acaba?

Ben dalıp gitmişken Barış'la göz göze geldik ve ben bu yılki rezil olma kotamı doldurmuş oldum.

Eliyle asansörü gösterdi ve önden ilerlemeye başladı.Az önceki şey hakkında tek kelime konuşmuyorduk.Basit bir çekimdi ve neyse ki bir hata yapmadan Berkan yetişmişti.Gerçi öpüşseydik bu benim için hata olmazdı ama unuttuğumuz bir detay vardı:Çisem.

Asansöre ulaştığımızda bu saçma sessizliği sonlandırmak adına konuştum."O odaya Berkan'ın bahsettiği flashı almak için mi girdin?"

Asansör aşağı inerken cevapladı."Evet."

"Peki ne var o flashın içinde?"

Gözlerini hafifçe kıstı ve bana döndü."Biraz fazla meraklıyız galiba?" dedi.

Elimi belime koydum ve "Farkındaysan bu olaya ben de şahit oldum hatta yakalanmamak için beni kullandın." dedim.Bakışları dudağıma kaydığında yanlış yerden girdiğimi fark ettim.

Durumu toparlamaya çalışarak "Yani ne olduğunu bilmeye hakkım var." dedim bilmişçe.

Barış gözlerini zorla dudaklarımdan ayırıp gözlerime ulaştığında gözlerine minik bir an için acı ve hüznün çöktüğünü gördüm.

"Benim yeniden rahat nefes almamı sağlayacak bir kayıt var içerisinde.Bunu bilsen yeter."

Bilmece gibi konuşuyordu ve bundan hiç hoşlanmamıştım.

Asansör durduğunda birlikte indik ve balo salonuna doğru yürümeye başladık.Barış'ın gizlice o odaya girip flashı almasına hala anlam veremiyordum.Kim sevgilisinin babasının odasına böyle girmek isterdi ki?

Masaya oturmamla Lale'nin bitmek bilmeyen sorularını geçiştirmiş ve bu gecenin bir an önce bitmesini dilemiştim.Çisem çoğunlukla Barış'a sırnaşıyor olsa da Barış ona çok müsaade etmiyordu.Bu beni istemsizce mutlu ederken çevreye boş gözlerle bakınmaya başladım.

Saatler ilerledikçe davetliler yavaş yavaş dağılmaya başlamıştı.Ben de artık eve gitmek istiyordum çünkü bugün aşırı yorulmuştum.

Masadakilerle tek tek vedalaştık.Sıra Barış'a geldiğinde kalbim yerinden fırlayacak gibi hızlanmıştı.Bana sımsıkı sarılırken "Yardımın için teşekkür ederim." dedi ve saçıma varla yok arası minik bir öpücük kondurduğunu hissettim.Şu an deli gibi mutluydum.Geri çekilip gülümseyerek ona baktım.Gözleri parlıyordu.

Mutluluğum Çisem'in meymenetsiz suratını görene kadar sürdü.Onu sarılmadan elimi uzattım ve bir saniye bile sürmeyecek bir vedalaşma yaşadık.Umarım bir daha görüşmeyiz.

Arabama ilerlerken bir el kolumu tuttu.Barış olacağını umuyordum.

Yüzümdeki saçma tebessümle arkaya döndüğümde tebessümüm yüzümde dondu.Bu Barış değildi.

Taha'ydı.

Kolumu sertçe çekerek "Senin ne işin var burada?" dedim.Davet boyunca onu ya da yalaka sevgilisini görmemiştim.Yüzsüz yüzsüz karşımda dururken sakin kalmak için olağanüstü bir çaba sarf ediyordum.Aptal herif beni aldattığı günden beri ilk defa bu kadar sık karşıma çıkıyordu.

"Barış pek tekin biri değil.Sadece bunu söylemek istedim." Yavşak.

"Senden tekin olduğu kesin." deyip arabama binecektim ki "Sevgilisi varken başka kızlarla da işi pişirmeye hazır olan birisi ne kadar tekin olabilir ki?" dedi.Sinirle ona döndüğümde yüzünde bana yeterince güzel olmadığımı söylediği günkü alaylı ifade vardı."Ve sen de bunu bile bile Barış'la Barış'ın sevgilisinin babasının 'özel' katına çıktın.İyi eğlendiniz mi bari?"Peki bunları nereden biliyordu?

Elimi tokat atmak için kaldırmıştım ki bileğimden yakalayıp sertçe eğdi.Ne ima ediyordu bu,aklını kaçırmış olmalıydı."Yanlış bir şey yapmadık." dedim güçlü tutmaya çalıştığım sesimle.Çünkü güçlü tutamazsam dayanamayıp ağlayacağımı biliyordum.

Bileğimi sertçe bıraktı ve "Tabi size göre yanlış olmayabilir bu durum.Herkesin sınırları farklı." dedi iğrendiğim sırıtmasıyla.

"Bunu bana beni aldatan şahıs mı söylüyor?Karaktersizsin Taha.Asla gerçek anlamda sevemeyecek ve sevilmeyeceksin.Bunu tehdit olarak algılayıp korkacağımı sanıyorsan yanılıyorsun.Umrumda bile değilsin çünkü ben yanlış bir şey yapmadığımı biliyorum ve bu bana yeter.Artık sen onu güzel bulmuyorsun diye arkandan ağlayan o kız yok karşında.Hamlelerini buna göre yapmanı tercih ederim."

Taha bana şaşkın bakışlar atarken ben keyifle arabama bindim ve eve doğru ilerlemeye başladım.

Kendimi hiç olmadığım kadar iyi hissediyordum çünkü normalde bu tarz durumlarda içime atar,gereken cevabı veremezdim.Yalnız kaldığım ilk fırsatta da ağlamaya başlardım.

Fakat Barış'la tanıştığımdan beri bu durum değişmişti.O bana bazı gerçekleri göstermiş ve farkında olmadan özgüven aşılamıştı.

O yanımda olsa da olmasa da bana öğrettiği şeylerle kendini her daim hissettiriyordu.

İyi ki tanışmışız uzun adam.İyi ki...

Merhabaaa🥺
Yaklaşık bir haftadır bölüm atmadığım için çokk çoooook ama çooook özür dilerim.Bu sene 11'e geçtim ve AYT olayı beni baya geriyor😞Dolayısıyla Wattpad'i sildim ve derslere yoğunlaştım biraz.Dün çok canım sıkıldığı için tekrar indirdim ve baya bölüm bekleyen kişi olduğunu fark ettim,hepinizden tekrar özür dilerim.Bundan sonrası için bölüm düzeni ne olur inanın bilemiyorum ama elimden geldiğince bölüm atmaya çalışacağım.Hepinizi çok seviyorumm❤️

Souvenir |AyBarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin