🌙

1.3K 94 56
                                    

Todoroki :

Ailemdeki son çocuktum ve vampirlerin olduğu bir aileden geliyordum. Babam diğer kardeşlerime göre beni daha az severdi, kardeşlerim ise beni severlerdi ama babam yüzünden pek bana ilgi göstermezlerdi. Annem bana ilgisini 6 yaşımdan sonra kaybetmişti, çünkü ben kan emmekten nefret ederdim. Çoğunlukla evde bulunan yapay kanları içerdim. Babam bu yüzden benden nefret ederdi. Kan içmediğim için diğer kardeşlerime göre daha zayıftım.

Artık 16 yaşındaydım, yani aslında 160 yaşında ama bu şekilde daha kolay oluyor. Babam daha fazla dayanamış beni evden atmıştı, ve bilin nereye? Kurtların olduğu bir dünyaya göndermişti. Ve kurtlar ve vampirler pek iyi anlaşmazlardı. Ve ben cılız bir vampirdim. Bu yüzden kolay lokmaydım, babam bu yüzden beni buraya yollamış olmalı.

Aslında kurtlar ve vampirler bir kaç bin yıl önce aralarındaki savaşa son vermişlerdi yine de birbirimizi pek sevmezdik.

Kendime kalıcak bir yer ararken küçük bir mağara bulmuştum. Bu günlük orda kalmak zorundaydım. İçeri girdiğimde orası sıcaktı. Kış mevsimindeydik, bu yüzden bir yer bulduğuma şükrediyorumdum.

Gece orda kaldım, sabah kalktığımda dışarısı daha da soğumuştu. Aslında vampirler bundan pek etkilenmezdi ama dediğim gibi ben kan içmediğim için benim için sıkıntı oluşuyordu.
Ben daha zayıftım.

Bir kaç gün geçmişti ve ben daha da bitkin düşmüştüm artık evdeki yapay kanıda tüketemiyordum. Bu yüzden kendime birşeyler bulmaya çalıştım. Kendimi bitkin ve halsiz hissediyordum, acı çekiyordum. Yürümekte bile zorlanıyordum. Buna karda sebep oluyordu.

Artık yürüyemiyordum kara düşmüş ve o soğukta kendimi toplamış ölmeyi bekliyordum. Ama öyle olmadı? Sonumun geldiğini düşünmüştüm ama biri, birşey? gelmişti, kafamı kaldırarak bana bakmış ve beni kucağına almıştı. Kim olduğunu veya ne olduğunu bilmiyordum. Ama bana yardım etmişti, beni kucağına almış ve bir yere götürmüştü.

Evet bu hikayeyi sevdim bu yüzden çabuk devamını getirmeyi planlıyorum osnsğskssojs. Umarım sizde sevmişsinizdir.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! ❣️

Başka bir dünya? - ☾︎BakuTodo☽︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin