Sabah kalktığımda bakugou hemen yanımda yatıyordu, ayağa kalmaya çalıştım ama kalçama giren ağrıyla tekrar yatağa oturmak zorunda kalmıştım.
Kendimi biraz daha düzeltikten sonra dün akşam olanları hatırlamaya çalıştım.
Bütün herşeyi hatırlayamamıştım, ama yine de gerçekten buradan gitmek istiyordum. Bana çok sert davranıştı. Ve bu benim ilkimdi. İlkiminböyle bir şekilde gitmesini istemiyordum.
Üstümde sadece gömlek vardı, pantolonumu giyindim ve odadaki küçük banyoya gittim. Yüzümü yıkayıp napacığamı düşünmüştüm.
Banyodan çıktığımda bakugou yatakta uyanık bir şekilde bu tarafa bakıyordu.
İtiraf edeyim çok yakışıklı duruyordu.Ona baktım ve içimden cümlemi düzeltmeye çalıştım. "Senin derdin ne?!"
Cevap yerine anlamamış bir ifade gelmişti. Bende devam ettim "Bana bunu yapmanı gerektirecek bir sebep söyle bana! Benim rızam olmadan nasıl böyle bir şey yaparsın, ilk seferimi çalarsın!?" yüzümün kızardığını hissedebiliyordum, o ise gülümsemiş ve dirseklerin dayanarak yavaşça kalkmıştı."Demek ilk seferini çaldım öyle mi?.. Peki ama bunun için özür dilemiycem." bu kadar sakin olması beni delirtiyor!
"Peki özür dilemiyorum öyle mi? O zaman ben gidiyorum!" deyip kapıya yöneldim hala sakin görünüyordu.
Kapıyı açmaya çalıştım ama kitlemişti. Artık yarı yarıya gücünü topladığını düşünüyordum. O yüzden kapıyı kırmaya çalıştım, ama kalçama vuran ağrıyla yere yapışmam bir olmuştu.
Hızlıca ayağa kalmış ve beni düzeltmişti. Kaslarını yakından görüyordum. Kafamı çevirdim ve başka bir yere okdaklandım.
Beni yatağa bırakmış ve kendi de yanıma oturmuştu. "Çok dikkatsizsin, bunu düşünmen gerekiyordu. Ah doğru bu senin ilk seferindi." bunun üzerine sinirlenmiştim!
"Sen tam bir pisliksin! Bana neden yardım ediyorsun, aklında ne var!? Hiç birşey söylemiyorsun! Ve benimle sevişiyor ve kanını bana veriyorsun! Bunların bir nedeni olmalı. Eğer kendi çıkarın içinse böyle bir şey yapmaktansa ölümü tercih ederim! Ama sanırım bu senin çıkarına! "
Kafasını aşağı indirmiş ve gözlerini saçlarıyla kapatmıştı.
" Peki sana "bütün herşeyi" anlatmam istiyorsun öyle mi? Tamam anlatıcam. " ona baktım hemen.
" Ben seni seviyorum! Seni ilk gördüğüm andan beri seviyorum, sana aşık oldum! Bir kurtla bir vampir in ilişkisi onaylanmıyor bu yüzden seni böyle yanıma çekmek istemiştim! Kanımı vererek. Ama kendimi tutamadım! Ama özür dilemiyorum çünkü yaptığım şeyden pişman değilim sana ilk sahip olan kişi oldum! Biraz sert davranmış olabilirim ama hepsi seni kaybetmemek içindi. "
Biraz beklemiştim, söyledikleri dokunaklıyıd ama gerçekten mantıksızdı.
" Ama şimdi kaybediyorsun ." deyip kapıya yöneldim bütün gücümle kişide yöneldim ve başarmıştım! Kırmıştım sonunda! Ve dışarı çıkmak için adım atacaktım ki bakugou kolumdan tutmuştu. "Shouto!" ilk defa adımı söylemişti. Ama onu dinlememiş ve kolumu kendime çekmiştim.
"Hey bekle!" bana belimden sarılmış ve ağlamaya başlamıştı! İlk defa öyle görmüştüm onu. "sana aşığım lü-lütfen *hıck*beni böyle bırakma! Lütfen!!!"
Kollarını belimden çekmiş ve ona dönmüştüm. Gözleri kapalı olduğu için büyük ihtimalle benim gittiğimi düşünüyordu. Yere düşmüştü. Karşısına geçtim ve çömeldim.
"Bakugo yüzünü kaldır." yüzünü kaldırmış ve çalınca bana bakmıştı. Göz yaşlarını silmiş iki elimle yanaklarını tutuyordum. Gülümsedim "Bak ben sana karşı ne hissettiğimi tam olarak bilmiyorum ama sen hayatımı kurtardın! Ailem beni bir köşeye atmışken sen bana yardım ettin, bana kanını verdin. Bunu için minnettarım." ağlamaya son vermişti ve kollarımı tutuyordu, sıkıca.
"Ya-yani?"
"Yanisi seninle burda kalıcam,zaten başka bir yere gidemem ama bana bu şekilde davranamzsın! Lütfen kendini topla. Seninle burada kalıcam, sonsuza dek tamam mı? Kafaımı biraz eğmiş ve gülümsemiştim.
Gerçekten mutlu olmuş benziyordu. O anki şokla orda öylece kalakalmıştı. O hiç bi rşey yapmayınca ben yapmak istemiştim.
Dudaklarına yapıştım! Bunu neden yaptığımı bilmiyorum ama bu öpücüğü sonzua dek devam ettirebilirdim. Yaklaşık 5 saniye sonra yaptığımın farkına vardım ve geri çekildim.
Ben dudaklarımı tutmuş öbür tarafa dönmüşken o hala aynı şekilde ebana bakıyordu. Ben çok fazla kızarmıştım. Sonunda herşeyin farkına varacak ki gözleri patlamaya başlamıştı ve bana sarılmıştı. O bana sarılınca direk karşılık vermiştim. Bunu bilerek yapmamıştım ama sabaha kadar öyle kalmak istiyordum.
Evet yazdım bayağı ldldldld. Ve ben yazarken annem gelip tansiyonum baktı? Çünkü babamın tansiyonu düşmüş benimde düşmüş olabilir diye bana da baktı? Mdmdmdm. Neyse neyse yeni bölüm ya bu gün ya yarın gelir sonraki bölümü final yapmayı planlıyorum. Biliyorum bu seri kısa oldu ama taskaklarımda çok fazla kitap buldum ve zamanım pek olmuyor bunu bitirip diğerine başlamak istiyorum o yüzden bunu kısa bitiricem zaten yazacak bişey bulamıyorum lskdödödö
Kelime sayısı 675 dkkdkd.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın len! ❣️ :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka bir dünya? - ☾︎BakuTodo☽︎
Fiksi RemajaBir vampirdim ve kana ihtiyacım vardı. Kendimi ölecek gibi hissediyordum, ta ki karşıma şu adam çıkana kadar. Bana kanını vereceğini söylemişti ama karşısında bir şeyler istediğini de söylemişti. Bunu düşünmeden yaşamak için kabul etmiştim. Ama bu i...