🌗

913 78 73
                                    

Bakugou dudaklarımız birleştirmişti!

Gözlerimi kocaman açmış ona bakıyordum, onunda gözleri açıktı. Dudaklarıma yavaşça baskı uyguluyordu.

Öpmeyi bitirince bana baktı ve hiç tepki göstermedi. Ben ise ona şaşkınca bakıyordum. Bunun olacağını düşünmüyordum ve hiç tepki gösterememiştim.

Bana bakarken saçları hafifçe aşağı inmişti. O saçlar kaktüse benziyordu ama yine de güzelerdi. Bana gülümsedi! Ve beni tekrar öptü! Bu sefer dişiyle dilini kavramış ve beni fafifçe kaldırmıştı.

Olayın farkına vardıktan sonra onu ittim, gücümü az da olsa geri kazanmıştım. Ama yine de onu yenecek kadar değil.

Onu ittiğim anda biraz sendeledi, ben ayağa kalkarken biraz uzaklaşmaya çalıştım. Bana baktı ve ayağa kalktı!

"Sen inanılmaz birisin. Sana demiştim seni anlamak çok zor."

"Hah!? Beni anlamak çok mu zor!? Asıl seni anlamak çok zor! Az önce beni öptün hemde 2 kere ve ne düşündüğünü söylemiyorsun bile! Bana yanımda kalmamı söyledin bende gidicek bir yerim olmadığı için bunu kabul ettim. Ama bu bana bu şekilde davranacağını göstermez! "

"... Sana nasıl davranıyor muşum ki? " yüzümün kızardığını hissedebiliyordum. Yüzümü çevirdim ve tch ladım.

Bir süre sonra yanına yavaşça geldi o adımlarını atarken ben hafifçe geri gidiyordum. Elini çeneme götürmüş ve yavaşça kaldırmıştı. Sanırım gözlerim dolmuştu. Kahretsin çok dayanıksızım!

Biraz daha bana yaklaştı ve beni tekrar öptü! Arkamızda hemen yatak vardı. Beni öperken belime sarılmış ve beni yatağa atmıştı, hala beni öpüyordu ve üstümdeydi!

Diliyle dilimi dolarken elleri yavaşça alt kısmına gitmişti! Pantolonumu çıkarmış ve şeyimi okşamaya başlamıştı! Bir süre sonra pantolonumu daha da çekmişti ve çıkarmıştı sonunda.

Sadece gömlekle duruyordum şu an!

Penisini içime sokarken ben ona durmasını, yapmamasını söylüyordum ama dinlemiyordu! Hepsini içime almıştım şu an! Ve gerçekten çok tuhaf hissediyordum. Aslında bir yandan güzel hissettiriyordu ama çok sert davranıyordu.

İçimde gelgitler başlamıştı, ve kesinlikle iyi hissettiriyordu. Bir süre daha böyle devam ettikten sonra sonunda ikimizde boşalmıştık! Ama bakugou durmamış ve ikinci seansı da gerçekleştirmişti.

Sonunda rahatladığında bende rahatlayabilmiştin. Gerçekten iyi hissettirmişti ama çok sertti. İlk seferimin böyle olucağına tahmin etmemiştim. Ve ilk öpücüğüm, böyle olduğu için mutluyum.

Ben bu düşüncelerle uykuya dalarken bakugou ise beni temizliyordu. Gerçekten çok tuhaf bir gündü ve çok zorlandığım ama güzeldi...

Evet yien kısa bitti bu seriyi erken bitirmeyi düşünüyorum. Ve smutlarda kısaydı biliyorum çünkü artık sıkıldım aw smut yazmaktan. Gerçekten artık hep aynı şeyi tekrar ettiğimi düşünüyorum gidip farklı bişeyler bulamya çalışıcam aq dodmşdm. Neyse umarım beğenmişsinizdir!

Oy verin ve yorum yapın pls! ❣️ T3T

Başka bir dünya? - ☾︎BakuTodo☽︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin