Бие минь эдгэсээр л харин Жонгүүг ахыг би тэр өдрөөс хойш харсангүй.
Өөрөө хөөж явуулчихаад ирэх болов уу гээд хараад суугаад байгаа өөрийгөө ч ойлгохоо байлаа.
Түүнийг харахгүй байхыг хичээж байгаа мөртлөө өдөр бүр л дууг нь сонсож сууна.ээж түр гадагш гарсан тул би зурагт үзэнгээ орон дээрээ хэвтэж байлаа.
МЭДЭЭ:BTS хамтлагийн отгон гишүүн Жон Жонгүүг өөрийн нууцлаг хайрын түүхээ ил болгох уу?
Тэрээр өнөөдөр 16 цагаас нээлттэй хэвлэлийн бага хурал зарлаж олон нийтэд өөрийн адармаатай хайрын түүхээ хуваалцана гэдгээ мэдэгдлээ.Ээж:Хэми мэдээ үзсэн үү? Өө үзэж байсан юм уу?
Би:...Аан зүгээр хальт харж байлаа.
Ээж:Зурагт унтраах уу?
Би:......хэрэггүй дээ жоохон хармаар байна.
Хэвлэлийн бага хурал.
Жонгүүг:Сайн байцгаана уу? BTS хамтлагийн отгон гишүүн Жон Жонгүүг байна. Өнгөрсөн сарын турш арми нар маань надаас болж их хэцүү цаг үеийг туулсан байх. Юун түрүүнд энэнд уучлалт гуйж байна.
Би арми нарынхаа итгэлийг алдахыг хүсээгүй ээ.
Тийм болохоор би энэ зүйлд залруулага хиймээр байна. Ким Хэми гэх бүсгүй миний амьдралд санаандгүйгээр орж ирсэн. Маш онгойгоор бага цаг хугацаанд намайг өөртөө бүрэн татсан тийм л гайхалтай хүн. Би арми нартай үнэхээр хайртай гэхдээ миний Хэмиг гэр хайр Арми нарыгаа гэх хайр хоёр өөр зүйл.
Би одоо маш их аз жаргалтай байгаа яагаад гэвэл Ким Хэми болон арми нар ах нар гэр бүл гээд надад бүгд байгаа учраас.
Арми нар маань намайг ойлгох байх гэж найдаж байна. Би өөрийн биеээр Ким Хэми болон Жон Жонгүүг гэх хоёр хүний харилцаа хэтэрхий дотно болсон гэдгийг хэлэх гэсэн юм.
Хэрвээ та нарыгаа гомдоосон уучлалт хүсэж байна гэхдээ та нар маань намайг ойлгоно гэж найдаж байна.Ээж:Жон-?
Би:Энэ одоо юугаа солиороод байгаа юм бэ?
YOU ARE READING
My English tutor is JUNGKOOK from BTS(Дууссан)
FanfictionБи хараад л ухаан алдчихсан.......хэн ч байсан түүний гайхалтай царайлаг төрхийг хараад ухаан алдах нь тодорхой шүү дээ? Үгүй гэж үү?