Би:ЭЭЖ!!!
Ээж:Яасан бэ?
Би:Миний өмдийг та угаачихсан юм уу?
Ээж:Яанаа тийншд
Би:Ээ~ би тэгээд одоо юу өмсөж явах юм бэ?~~~~~
Ээж:Ээж нь чамд дээр нэг даашинз авч өгсөн ш дээ тэрийгээ өмсөөд яв
Би:Яана аа би өмнө нь бараг л нэг ч удаа даашинз өмсөж байгаагүй ш дээ.
Ээж:Зүгээр ээ өмсөөд яв
Амьдралдаа анх удаа явах гэж байгаа болохоор юу хийх ээ мэдэхгүй байна.
Би өрөө лүүгээ ороод даашинзаа гаргаж ирэн өлгөөд өмсөх үгүй дээ эргэлзэн зогсоно.Би:Яах ёстой юм бол оо?
Би:Ерөөсөө болзоонд явах аа болих уу?
Би:Болохгүй ээ явах хэрэгтэй.
Би:Одоо бараг 30 минутын дараа ирлээ. Хэми анхаарлаа төвлөрүүлэх хэрэгтэй. Алив ээ~
Даашинзаа арай гэж өмсөөд толинд харахад яагаад ч миний өмсөх хувцас биш, цаг бараг үлдээгүй болохоор л өмсөөд явахаас даа.
*Утас дуугарах*
Би:Байна уу?Жонгүүг:Ирчихлээ гараад ир~
Би:За одоохон.
Би:Ээжээ би явлаа эртхэн ирнэ ээ(үнсэх)
Ээж:Догдолж байгааг нь хөөрхөн ш дээ.
Гэрээсээ гарахаас өмнө нэг гүнзгий амьсгаа авчихаад гарахад Жонгүүг ах машинаа налан зогсох нь яг л романтик киноний гол дүр шиг харагдаж байлаа.
Би:Сайна уу ахаа.
Жонгүүг:.....
Би:Ахаа?
Жонгүүг:а.Айн?
Би:Сайна уу???
Жонгүүг:Аан, нөгөө сайн...За явах уу?
Би:Тэгий.
Ах машиныхаа хаалгыг онгойлгож өгөөд өөрөө машиндаа орж ирэн хөдөллөө.
Жонгүүг:За эхлээд хаашаа явмаар байна?
Би:Та өөрөө мэддээ
Жонгүүг:Тэгвэл эхлээд кино үзээд тэгээд дараа нь парк орчихоод хоол идэцгээе.
Би:Океи~
Ах бид хоёр аймшгийн кино үзсэн. Аймшгийн кино шүү дээ. Би аймшигийн кино үзэх байтугаа нэрийг нь ч уншихаас айдаг хүн. Гэтэл ах хажууд намайг баахан шоолж инээсэн. Өөрөө хэдий айхгүй байгаа гээд хажуудхаа ингэж болохгүй ш дээ.
CZYTASZ
My English tutor is JUNGKOOK from BTS(Дууссан)
FanfictionБи хараад л ухаан алдчихсан.......хэн ч байсан түүний гайхалтай царайлаг төрхийг хараад ухаан алдах нь тодорхой шүү дээ? Үгүй гэж үү?