Çilekli, pembemsi parlatıcıyı dudaklarına yedirdikten sonra aynada kendini süzdü. Jungkook'un gelmesini beklerken kendine son dokunuşları yapıyordu.Eteğini çıkarmamış üstüne ise sade bir büstiyer giymişti. Yinede sade büstiyer, eteğin -kutsal poponun- ben burdayım diye bağırmasına engel olmuyordu. İlk buluşma için fazla iddialı bir kombin olmakla birlikte nereye gideceklerini bilmediğinden dolayı ağır bir kıyafet olup olmayacağını öngöremiyordu.
Jungkook birazdan burda olurdu ve ona güzel gözükmek istiyordu, bunu inkar edemezdi. Tüm o nazlı halleri sosyal medya içerisindeydi. Çünkü her ne kadar ondan etkilense de nasıl biri olduğunu bilmiyordu. Bu yüzden içindeki flörtöz sürtüğe bir süre ket vurmalı, kendini ağırdan satmalıydı.
Eli parfüm vitrinine gittiğinde bir süre asılı kaldı. Seçeneği çoktu ama karar vermek zordu. Hafif çiçek kokusu, baharatlı bir koku, şekerli bir koku ve daha fazlası vardı. Vitririni incelemeye devam etti bu geceden ne beklediğini düşündü. Kokusuyla kook da nasıl bir iz bırakmak istiyordu?
Marc jacobs-daisy? fazla çiçekli
Carolina Herrera- Good girl fazla masum
Dior Hypnotic posion? fazla ağır
Carolina Herrera-212 sexy? fazla iz bırakan
Evet evet bu iş görüldü. Yalnızca çok özel günlerde sıktığı parfümü üstüne sıkarken potansiyelini bilen, buna güvenen birinin sırıtışı vardı yüzünde. Öyleydi de zaten, kendinin farkında olmuştu daima. Kesinlikle bu gecenin şaşırtıcı geçeceğini düşünüyordu. Bilmediği bir şey vardı ki bu gece gerçekten şaşırtıcı geçecekti.
İki katlı müstakil evinin dışarısından gelen korna sesiyle son kez aynaya baktı ve evden dışarı attı kendini. Jeon, beyaz klasik model Mercedes'ine yaslanmı, Yunan tanrılarını aratmayan bir şekilde kapıdan çıkan nefis varlığa bakıyordu. Taehyung'un kıyafetine göre çok sade kaçsa da genel olarak bakıldığında oldukça şıktı.
Aralarında ki mesafe sıfıra indiğinde kolları arasına aldı onu Kook.
''Şahane görünüyorsun tae'' Instagramda ki arsızlığı ve samimiyetinin günlük hayatta da olmasına sevinmişti küçük olan. İnsana kendini rahat hissettiren bir yapısı vardı Jungkook'un
'' Bana bilmediğim şeyler söyle Jungkook-ahh'' İsmini bir inleme tarzında söyleyiş şekli onu etkilemiş görünüyordu ki sesli bir şekilde yutkundu.
Kapıyı minik kaplanı için açtı ve geçmesini bekledi. İkisininde arabaya binmesiyle yola koyuldular. Jeon'un arabası da tıpkı onun gibi kokuyordu. Erkeksi ve gevşedici.
'' ee nereye götürüyorsunuz bay Jeon'' Nereye gittiklerinden bir haberdi tae. Çünkü yanında oturan yakışıklı söylememekte diretiyordu.
'' 5 Seconds of Summer konseri desem'' Arabada tek duyulan şey Tae'nin tiz çığlığıydı. 5SoS'a bayılırdı ve daha önce hiç konserlerin gitmemişti. Neden gitmemişti bilmiyordu. ayrıca ilk buluşmada klişelere başvurup onu gül yapraklarıyla dolu sıkıcı ortama mağruz bırakmayacağı için içten içe çok mutkuydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANGEL ✓
ChickLitTaehyung Victoria Secret 'ın yeni ve tek erkek mankeni ve BTS in idollerinden olan Jungkook'un, peşinde koşmasını seviyor... !!!!!!!! HİKAYENİN ORİJİNAL HÂL-İ ^thewarriorofrainbow^ tarafından yazılmıştır. TAMALANMIŞTIR