IV. Obsedată

110 9 2
                                    

I need a cigarette.

Îmi scot ultima țigară din pachet, regina, o aprind şi la primul fum tras îmi pun o dorință. Mă simt dezorientată, nervoasă şi în acelaşi timp îndrăgostită. Sunt o nebună depresivă care e atrasă din toate punctele de vedere de cea mai bună prietenă şi singura.

-Haide! țipă Antony când intră ca un vârtej în casă.

-Şi manierele?

-Taci.

Îmi treceau o grămadă de replici bune prin cap, dar era clar că e trimis de Sasha şi nu voiam să agravez situația. Îmi iau în fugă paltonul şi geanta şi ies pe verandă.

-Bună Warren! Haide! Avem multe de făcut. Nu pune întrebări şi spune-mi ce număr porți la rochie.

-Habar n-am. Ce naiba vrei să faci?

-Nu o să primeşti nici o explicație.

Tipic. M-au dus într-un magazin de rochii. Erau atât de frumoase, dar mai frumoasă era Sasha. Oh..

-Asta îți vine bine Warren şi am accesoriile perfecte pentru ea.

Chicotea. Era aşa dulce..

Pe parcurs am înțeles. Era vorba de un bal. Voiau să mă scoată din comfortul meu. Super.

-Warren, eşti gata?

-Acum ies.

Purtam o rochie strâmtă ce se vărsa până pe podea. Cu greu mă mişcam, dar pentru prima dată arătam bine.

-O Doamne! Warren eşti minunată! Antony vin-o să vezi!

-Mulțumesc pentru tot S. Arăți minunat.

Cuvintele mele nu exprimau nimic. Arăta fermecător. Rochia mulată îi scoteau în evidență formele frumoase, machiajul îi contura ochii frumoşi de un albastru strălucitor, părul blond îi împodobea umerii goi, iar sandalele îi arătau frumusețea picioarelor lungi.

-Ce naiba se întâmplă aici?! țipă Antony când urcă scările împreună cu un alt tip.

Obsedată. Ăstă este cel mai bun cuvânt care să mă descrie. Obsedată de Sasha. Atât de obsedată încât am sărutat-o. Simțeam că plutesc când buzele mi s-au apăsat pe ale ei, când mi-a răspuns la sărut, când mi-am pus mâinile pe coapsele ei şi am tras-o mai aproape. Mă simțeam liberă, dar inconştientă.

Totul s-a rupt când au apărut cei doi. Sasha a sărit ca friptă.

-Tu nu eşti sănătoasă! Ce naiba e cu tine?

-Băiatul ăsta a venit pentru tine!

-Asta nu e normal.

Toate pe capul meu. Sasha nu spunea nimic. Era fericită, dar şi speriată. Eu voiam doar să dispar.

Obsesie.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum