Herkese cümleten merhaba arkadaşlar. Uzun bir süredir bölüm yazamadığımı ve yazamama sebebimi panomda yayınlamıştım. Beni takip etmeyenler olabilir diye buradan da duyurmaya karar verdim. Bölüm bekleyen arkadaşlarımız vardı, bana yorumlardan, DM'den ne zaman geleceğini soran arkadaşlarımız vardı. Hepsine aynı cevapları utana sıkıla vermek zorunda kalmıştım.
"Sınava hazırlanıyorum, sonra yazacağım."
Sınav geldi geçti
"Kendimi toparlamam lazım, yazacağım."
Aradan 3 ay geçti, yine yazamadım.
Klavye başına geçtiğim her an yazmak için çok uğraştım ama maalesef içime sinen tek bir cümle dahi yazamadım. Önce uzun süre ara verdiğim için yazamadığımı düşündüm. Ama sonra eski bölümleri okuyunca ve hikayenin asıl amacını hatırlayınca neden yazamadığımı anladım. Acemice yazılan konular, diyaloglar, üst üste binen olaylar, ucu açık kalan sorunlar...vs.
Bunları nasıl toparlayacağımı düşündükçe işin içinden çıkamayacağımı anladım. O yüzden hikayeyi yayından kaldırıp yeniden yazmaya kadar verdim. Sizleri aylarca beklettiğim ve bir süre daha bekleteceğim için özür dilerim. Umarım beni anlıyor ve kararıma saygı duyuyorsunuzdur.
Düzenlemeden kısaca bahsedecek olursak; bazı bölümlere hiç dokunmayabilirim, bazı bölümleri baştan sona tamamen değiştirebilirim, bazılarında belki sadece birkaç cümle değiştirebilirim, bilemiyorum. Bölümden bölüme farklılık gösterecektir. Hazır okulların açılmasına da en az bir ay varken düzenlemeye başlayıp bölümleri yayınlamaya başlarım inşallah. Eğer yapabilirsem Ehvenişer'i de beraberinde yayınlamak istiyorum.
Sabrınız ve anlayışınız için şimdiden teşekkür ederim.
Sağlıcakla kalın.