Sabrina Carpenter-Why
"Ya Lalisa! Gözlerime bak!" Jennie beni bir drama dizisi içindeymişiz gibi kollarımdan sallayınca gülmeye başladım. "Gülme gerizekalı beni o sanat eseri nasıl tanıştırmazsın!" Gözlerimi devirdikden sonra ona tekrar baktım.
"Gerizekalı senin seveceğini nereden bileyim" kollarımı sonunda serbest bıraktığında arkasına döndü."Bak bence şöyle yapalım, o çocuk bana bakacak gibi değil yani ben güzelim evet ama kötü çocuğu oynayan biri bu çocuk yani bunun sevgili yapma gibi bir amacı yok ben diyorum ki biz bunu bayıltalım sonra yoongi gelip bunu kendi evine götürü-" dayanamayıp ona döndüm.
"Manyak mısın kızım acil yoongi'yi arıyorum alsın seni eve götürsün" Jennie elini salladı. "Of sen ne anlarsın her neyse hadi sınıfa gidip eşyaları toplayalım, o top beyinli mükemmel beden hocamız büyük olasılıkla bizi geç bırakacak sonra birde şunla uğraşmayalım." Kafamı salladım.》
"Herkes burada demek ki inanılmaz bir olay ben yine birileri geç kalır diye düşünmüştüm." Jennie kulağıma eğilip fısıldamaya başladı. "Ne zaman ölecek bu" ciddi şekilde sorunca ben de aynı şekilde davrandım. "Bilmiyorum ama merakla bekliyorum."
Tam olarak 5 dakika sonra bizi bıraktığı için mutlu mutlu sınıfa doğru ilerliyorduk.
"Söyle annene Lisa bu hafta bizde kal eğleniriz" Kafamı salladım. "Olur" jennie kafasını omzuma koydukdan sonra önümüzde olan kişi ile başını geri kaldırdı.
"Sende mi bu okuldasın?" Önümde geçen parka gittiğimde sigarasına üzülen hemde jennie'nin yanığı olduğu adını bilmediğim bir çocuk durdu."Yok yoldan geçerken bakayim dedim ama çok güzel olduğum için beni direk bu okula aldılar." Yüzüme tebessüm koyarak söylediğim laflara duvara yaslanan ikiz kız kıkırdadığında karşımdaki yakışıklı ama egoist insanda tebessüm etti ardından elini uzattı.
"Memnun oldum yoldan gerçerken okula alınan kız, ben Taehyung." İkimizde dalga geçiyorduk ama bunun bir başlangıç olduğunu çok iyi biliyorduk. "Lisa, bende memnun oldum." Tokalaştıkdan sonra önceden parkdayken tartıştığı olduğunu düşündüğüm sevgilisi onu dürtü. "Taehyung-ah bana sözün var hadi gidelim." Taehyung'un mimiklerinden anladığım kadarı ile hoşlanmıyordu kızdan ama sevgilisi gayet güzeldi açıkçası lezbiyen olsaydım çıkardım ya da biseksüel.Taehyung kafasını sağlandığında sevgilisi olan kızda taehyung'un koluna girdi ve birlikte gittiler.
Jennie kolumu dürtüp kafamı ona döndürmeme neden olduğunda konuştu. "O kız Taehyung'umdan ayrılmaz ise katliam çıkaracağım." Kafamı salladım, yapardı.》
Jennie'nin evine gelmeyi ikna edip hızlıca eve gelmiştik, jennie'nin ailesi rahattı ve ayrı eve çıkmasına izin vermişti fakat ben anneme jennie'nin annesinin evine gittiğim konuda yalan söylüyordum "Çok yoruldum." Jennie yatağa atarken bende düşüncelerimden kurtuldum.
"Sonunda iyi ki tatil oldu." Kafamı salladım. "Şükürler olsun ki." Jennie bağdaş kurup bana döndü. "Lisa." Bende telefonu bırakıp yanına geçtim. "Ben sanırım cidden taeh..." omuz silkti. "Her neyse boşver, yarın bol böl gezecegimiz için uyu." Kafamı salladım, eğer haftasonumu jennie'lerde geçiriyorsam dinlenmek yerine kendimi daha çok yormak zorunda kalırdım.
Jennie'nin yatağından kalkıp özel olarak Kim mükemmel Jennie tarafından yapılmış yatağıma ilerlerdim. Gün boyunca hiç birşey olmamıştı ama benim neden moralim bozuktu? Aslında sanırım günün anormal yeri buydu. Yatağa uzanıp siyah saçlarımı boynumdan çektim, jennie'nin lambayı kapatması ile gözlerimi kapattım.》
"Lan yuh ayı." Jennie'yi yerle birleşik görmem ile yanına gittim. "Yerle içli dışlı olmuşsun gerizekalı ben içeride iken ne yaptın sen." Hafif homurdanarak gözlerini açtığında söylendi. "Yer soğuk rahat bırak beni" kollarımı belime koydum. "Mantıklı aslında sen uyanana kadar akşam olur o zaman alışverişe gidem-" Jennie ayağa kalktığında irkildim. "Jennie sadece alışveriş dedim ve cin görmüş gibi kalktın." Omuzundan tuttum. "Sen normal değilsin." Yüzüme üflediğinde kollarımı birleştirdim. "Gelemeyeceğim bu sefer." her zaman işe yaradığı dudaklarını büzdüğünde gözlerimi kapatıp başımı sağa sola salladım. "Bu sefer işe yaramaz jennie kim." ayaklarını yere vura vura içeri doğru gittiğinde onun bu haline güldüm, aptal ama tatlıydı.
Önemli işim ne miydi?
Yatmak.
×
Yaklaşık bir iki saat önce jennie gitmişti ve büyük olasılıklada akşam üstü gelirdi. Okuldaki koşuşturma beni yoruyordu, ders çalışmayan yaramaz öğrencilerden değildik biz. Hayatımız bir film ya da kitap değildi herşey önümüze serilip ne olursa olsun finalimiz mutlu sonla bitemezdi. Yani zaten finalimiz ölmek olacak, ölürken güleceğimi düşünmüyordum.
Telefona mesaj gelmesi ile düşüncelerimden kurtuldum.
taestaei size mesaj göndermek istiyor.kabul et reddet
taestaei: Selam
taetaei: Tanımadın mı beni?
taetaei: Yuh gerizekalı
taetaei: Yani canım sınıf arkadaşım ben manyak kısacası Kim Taehyung
ŞİMDİ OKUDUĞUN
amour éternel》taelice ࿂
Fiksi Remajahisterik bir gülüş attı "Tüm manyaklar beni bulur, asla şaşmaz" motoruna binerken ona yaklaştım. "Manyak olan sensin, sevgilin ile tartıştığına sigaran kadar üzülmedin, manyak" taelice|2020 ᳂ #3 taelice