Selena Gomez-Sober
"Ne sikim saçmalıyorsun sen? Nerden çıkardın bunu?" histerik bir gülüş atarak kollarını birleştirdi. "Taehyung ile karşılaştım yoldayken, tadının güzel olduğunu söyledi."
hayır ben sağırım ve böyle birşey duymadım hayır.
"Ve sen buna inandın mı jen, sence onu yapabilecek bir insan mıyım ben?" bende aynı kendisi histerik bir gülüş atarak koltuğa oturdum. Başımı eğerek düşünmeye başladım, aklınca bana bir ceza vermişti fakat bunun bedeli düşündüğünden fazla olacaktı. "Niye? Çok mu masumsun Lalisa?" kafamı kaldırıp ona baktım. Gerçekten bunu demişmiydi? Hemde tam olarak iki günlük biri için?
Ayağa kalkıp karşısına geçtim. "Aklın başında değil jennie, bugün yaptıklarını ve dediklerini iyice sorgula." oda'ya eşyalarımı toplamaya çıkmaya başladım.
Taehyung iki dakika da gelip herşeyi mahvetmişti, bende mahvedecektim.
Hızlıca gelirken giydiğim kıyafetleri giyip çantamı koluma taktım. Aşağı inip jennie'ye baktığımda koltukta başı aşağı bakar şekilde oturuyordu. Sessizce çıkmak en iyisiydi.
§
"Lalisa?" annemin şaşırmış suratı ile karşılaşırken ayakkabımı çıkarmak için eğildim. "Niye şimdi geldin?" omuz silktim. "hiç, gelmek istedim." yana kayarak geçmeme izin verdiğinde yanından geçtim. "Eminsin değil mi?" gözlerimi devirmemek için zor tuttum. Herşeyi sorgulaması beni cidden çıldırtıyordu, ne olurdu rahat rahat geçsem. Arkama döndüm. "Evet eminim, sadece uykum var." odama doğru giderken neyseki daha fazla sorgulamamıştı. Şimdi gidip uyuyabilir miydim gerçekten bilmiyorum.
Çantamı yatağın üstüne atıp hızlıca dolabımdan siyah eşofman ile beyaz bir kazak aldım. Jennie'nin yaptıkları dengesizlikti. Taehyung'dan hoşlanıyor olabilir fakat bunu yaptığımı düşünmesi çıldırtıyordu. Aslında taehyung'dan hoşlandığını falanda düşünmüyordum, jennie ayran gönüllüydü çünkü. Gözü yakışıklı gördümü 'onunla çık' adlandırdığım alarmı salı veriyordu. Bu yüzden net bir ilişkisi şuan'a kadar olmamıştı.
Benim ise sadece bir kere ilişkim olmuştu. O da ilk liseye başladığımda sadece bir yıllık süren bir ilişkiydi, sürekli yatmak istemesi beni sinirlendirip ayrılmıştım ondan.
Bu yüzden de daha bakireydim fakat jennie için aynısını söyleyemezdim.
Elimde ki kıyafetleri alıp giydikden sonra saçımı at kuyruğu yaptım. Ahh sonunda işte yatacaktım!! Bunun için mutlu olmam anormaldi değil mi? Hayır. Ben manyakların içinde olduğum için gayet normal'di.
Telefonumu elime alıp yatağa uzandım. Sosyal medya olarak sadece instagram kullanıyordum, fakat sık sıkda girmezdim. Mesela son postumu altı ay önce atmışım. Sanırım artık girip takip ettiklerimi kontrol etmem lazımdı çünkü insanların attığı storyler beni cringelikden ağlatacak kadar kötüydü. Her neyse, iyiki böyle bir kız değildim. Galerimi karıştırıp post atmak istedim, uzun zaman sonra girmemin şerefine.
lalizce
ŞİMDİ OKUDUĞUN
amour éternel》taelice ࿂
Roman pour Adolescentshisterik bir gülüş attı "Tüm manyaklar beni bulur, asla şaşmaz" motoruna binerken ona yaklaştım. "Manyak olan sensin, sevgilin ile tartıştığına sigaran kadar üzülmedin, manyak" taelice|2020 ᳂ #3 taelice