Chapter 2

21 4 2
                                    

3 September 2018

     Aku menatapnya penuh bahagia saat aku duduk bersama-sama sepupuku. Alangkah bahagianya dapat memiliki si dia. Biarpun orang berkata dia tidaklah kacak atau mempunyai apa-apa tetapi aku tetap menunggunya. Dan terus menunggu.

    Pagi 3 September

    “Ain, bangun laa siap2 mak long dah bebel dah tu,” kejut sepupuku Aisyah.
 
      “Alah, aku ngantuk lagi la kasi la can nak tido lagi,” ucapku sambil membuka mata sedikit.

      “Astagfirullah Al-azim, Ain Insyirah bangun! Subuh dah pergi ni bangun cepat,” marah maklongku yang sudah masak dengan perangaiku yang suka tidur tidak ingat dunia.

        “ Ain oiii, majlis Along dah nak mula tu,” kata makngah ku. Aku dengan malasnya pergi mandi. Korang bayangkan korang paling malas gila2 nak mandi pastu kena paksa kompem la muka macam apa en.. Tapi masa aku nak gi situ tu aku ternampak si dia tengah pakai kain pelikat hijau-hijau gitu.

    Aku jatuh cinta pandang pertama.

************

      Aku susun hidangan meja pengantin di hadapan meja beradap. Aku dengan dia.... Aku exited sangat-sangat sebab dapat buat kerja dengan dia walaupun tak lama. Korang tahukan aku punya exited tu macam mana? 😂 kalau tak tahu meh nak bagitahu.

       Dia punya exited tu macam kau pulak nak kawin and kau pulak yang berdebar nak mampus. Very-very nervous and exited hahahah. Kesian aku, muda-muda dah gatal ehek..

       Dia ada tegur aku tapi aku maluuuuuuu. Nak cakap tu Allahu suara dia mengancam gitu... Huaaa aku dah byuntae... 😥😥

   After that i see him next year... Alahhh hati saya tak kuat la encik crush! Awak tahu tak saya terkena panahan cinta awak...

July 2019

      “Hye, I'm coming to **** for the second time.”

      Aku tak kuat if dia ada orang lain. I keep him to my heart but he don't want to enter my heart. Fuck!

To be continue...

Next i will update about i go to his house😂

Dear My Lover {Edited}✔Where stories live. Discover now