Zhang Ailesinin ilk başta Zhang Daoling* ve Zhang Tianshi* ile bir işi yoktu.
Ç/N: Daoling: İmparator mezarı ilkeleri
Tianshi: Kutsal öğretmen ( Tao dininin başındaki kişinin unvanı)Zhang ailesi sadece güvenilir birer köylüydüler, sadece nasipli bir tesadüf ile iki kitap (tamamlamamış kitaplar) buldular;<< Büyülü Metinlerin Tam Yasası>> ve <<Kutsal Taoist Kitaplarının Alıştırmaları>>, ilki büyülü tılsım çizmeyle ilgili iken diğeri feng shui ile yer belirlemeyle ilgiliydi.
Daha sonra bunlar Zhang Sanlianın eline ulaştı.
Zhang Sanlian aşırı derecede yetenekli birisiydi. Yarım kitaplarla bile bir şeyler kavrayabiliyordu ve ünü yavaşça yayılmaya başlamıştı. Aksi takdirde o yıllarda kimse Zhang LiuDuanı* kasten ruhsal yöntemlerle mezar yağmalamak için aldatmazdı. Herkes Zhang Sanlianı istedi fakat Zhang Sanlian namuslu bir bireydi ve 'köpeği taklit et ve tavuğu çal*' gibi bir davranışta bulunmazdı. Zıt olarak Zhang LiuDuan farklıydı. Zhang LiuDuan gençti ve Zhang SanLianın ünü altında yaşıyordu. Abisinin etkisinden kurtulmaya ve güçlü olduğunu kanıtlamaya çalıştı.
Ç/N: Anlamadıysanız Zhang LiuDuan Zhang Qiunun babası.
Köpeği taklit et ve tavuğu çal: Kadınlarla oynaşmak; ilişki yaşamak.Zhang LiuDuanın feng shui yer ölçümleri gerçekten iyiydi ama yine de göze çarpmamaktan endişeliydi. Birkaç hareketten sonra o hakikaten az bir şöhret boyunca sürüklendi. Fakat hepsi mezar yağmalama yoluylaydı. Herkes onu Liu Ye olarak biliyordu. Daha sonra insanlar tarafından övülerek kendini beğenmiş ve kibirli birine dönüştü. Eve Zhang Sanlianın gözü önünde gücünü kanıtlamak döndü. Sonuç ise Zhang Sanlian tarafından kırbaçlanmıştı. Azarlamalardan sonra mezar yağmalamaya gitmesi yasaklandı. Kavgaların sonundaysa iki kardeş birbirleriyle ilişkilerini kesmişti.
Sonra Zhang LiuDuan bazı sebeplerden dolayı bu işlerden emekliye ayrıldı ve bir daha mezarlara hiç gitmedi. Bilakis Zhang Sanlianın ünü feng shuiya ataların evi ve büyülü tılsımlar çizmesini sağladığı için daha da uzaklara yayıldı. Ve sonunda doğrudan Zhang Daoling ve Zhang Tianshinin soyundan gelen olarak adlandırıldı.
"Öyleyse o yaşlı adam Zhang LiuDuandı?" odadaki büyük kardeş olarak bilenen zayıf orta yaşlı adam lidere sordu.
Liderin cevap vermesi uzun zaman aldı. Zhang LiuDuanı hiç görmese bile Zhang kardeşlerin önceki olaylarından haberdardı. Bu öğlen kovulduğu zaman Zhang SanLianın büyük oğlunun onu küçük amca diye çağırdığını duymuştu bu nedenle düşündüğü şey yanlış olamazdı.
Bu yüzden kafasını salladı ve dedi: "Zhang Sanlianın pis bir mizacı var ve bizim gibi karanlık işlerle uğraşanları sevmez."
"Büyük kardeş ne demek istedi?"
LaoSan atmosfere dayanamadı, "Doğrudan kaçırın, bakalım itaat etmemeye cüret edebilecek mi." dedi.
Lider, LaoDa bu fikri düşündü ve memnun olmuş bir baş sallamasıyla dinledi. "Hemen bugün ayarlayın ve Zhang Sanliana fark ettirmemeye dikkat edin."
LaoSan aniden mutlu olmuştu. O her zaman yaşlı yoldaşın itaatsizliğiyle karşılaşırdı. Bu seferde onu dinlemeseydi, ona iki kere vurmak için bu şansı kullanırdı.
LaoDa da LaoSanın tutumunun farkındaydı ama LaoSi ve LaoWu takip edeceği için içi rahattı. LaoEr'e koştu ve dedi "Eşyaları toplayın ve hemen gidelim."
"Büyük kardeş, yan kapıda-"
LaoDa LaoEr'in neye endişelendiğini biliyordu ve gülümsemeyi umursamadı. "Bundan sonra her şey sadece biz beş kardeş için olacak." Yan taraftaki kapıyı işaret ederek, "Kimliği belirsiz, yeteneği biraz daha iyi, belki silahları engelleyebilir? Bu sefer aşağı indiğimizde yolu bulmak için her zaman bir yeme ihtiyacımız var. LaoSan'a aşağı indiğinizde dikkatli olmanız gerektiğini söyle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I woke up pregnant with an Undead's Child°[BL]
FantasyZhang Qiu arkeoloji öğrencisidir. Bir ay önce Prof.Fang önderliğinde yeni keşfedilen antik bir mezarlığı ziyaret etmek için bir grup arkeolog doktora öğrencileriyle Qinling dağına gitmiştir. Herkes mezarı açmak için heyecanlıyken, Zhang Qiu yanlışlı...