545 45 14
                                    

Qingling Dağının Gu Mu Hanedanlığı

Delici buz gibi soğuk bir cilde bastırılan Zhang Qiu üşüdü ve titredi. İki gözü de dalgındı, fakat her nasılsa aklı oldukça yerindeydi. Yumuşak ama buz gibi dudaklar yüzü boyunca boynunda ve boğazında geziniyordu. Kış uykusundaki bir yılan gibi yavaşça aşağılara kayıyordu. Bu sessiz yerde duyulan tek insan sesi kendisinin nefes sesleriydi. Diğer şahıs azıcık bile ses çıkarmıyordu...

İnsan gibi değildi.

Kemiğine kadar buz gibi olan yılan etrafında dolandı, sanki onu karanlığın içine yutmak istiyormuş gibiydi.

Ansızın bir çift soğuk parlak ve mesafeli göz karanlıkta belirdi.

Zhang Qiu aniden yataktan fırladı.Afallamış gözleri etrafı taradı ve gördüğü aşinalıkla kısmen rahatladı.

"Yine bu rüya" Zhang Qiu alnındaki teri silmek için elini kaldırdı.Ansızın gelen bir mide bulantısıyla, iğrenmiş ve elinden pek bir şey gelmeyerek yalın ayak banyoya koştu. Tuvalete yaslanarak öğürdü.

Odanın ışıklarının hepsi açıktı. Zhang Qiu'nın yüzü solgun gözüküyordu. Ağzına ekşi bir erik attı,  midesindeki rahatsızlığı az da olsa bastırmıştı.

Sadece bir kaç saniye sonra göz kapakları tekrar kapandı, tabi başka bir kabusu deneyimleyerek. Sonuç, başka bir saniye daha uyuyamamıştı.

Halsizlik,bulantı, ve ekşi aş ermesi. Tanrı biliyordu ki eskiden ekşi şeylerden nefret ederdi.

Zhang Qiu pek iyi olmadığını hissetti. Ağzındaki eriği yavaşça yaladı, yorganını etrafına sarıp yatakta bunun hakkında düşünmeye başladı. Görünüyordu ki tüm bunlar bir aydan daha önce mezarlıktan çıktıktan sonra başlamıştı

.......

Bir Aydan Daha Önce

Bir dağ tesisi Qinling dağına inşa ediliyordu.Toprak kazıldığı zaman antik bir mezarlık kazara bulunmuştu. Ekskavatör(kazıcı) mezarın girişini hedefliyordu ve ilkel sadelikte kazılan bir taş kayıt tabletini ortaya çıkardı.

İlk giren grup Shan Bo* Arkeoloji takımı ve onların profesörüydü. Eski yazı dili ve antik bronz objeler üzerine uzmanlaşan profesör arkeolojik alanda Shaanxi ilinde epeyce ünlüydü. Ardından Shan Bo Arkeoloji takımının işbirliğiyle hemen dünyayı görüp deneyimlerini zenginleştirmesi için getirilmişti.O ayrıca teorik bilgi uygulamalarını da ele almıştı.

*Shaanxi Doktorası (Shaanxi Çinde bir ilin adı)

Mezar soyulmamıştı. Eğer o zaman yanlışlıkla kazılmasaydı Qinling Dağında ne kadar kalacağı hiç bilinmezdi.Öğrenciler dikkatle mezarın içine girdiler. Haziran günlerinden birindeydiler. 

Zhang Qiu girmek üzereyken bir ürperti hissetti, hiç rüzgar yoktu ama kulakları durmadan çınlıyordu. Profesörün arkasından ilerledi, yüzü bir parça heyecanla gergin gözüküyordu. Hareketleri çok dikkatliydi, bir kelime söylemeye cesaret edemeyerek gözleri sönük ışıkta etrafında baştan sona gezdi.

Ç/N: Burada bahsedilen mezar özel kişiler için oluşturulmuş içine kendi serveti, cesedi ve farklı birçok eşyasıyla doldurulan yeraltı odacıkları dır. İleriki bölümlerde de bu mezarlar sık sık olacak.

Bu sefer girişi kocaman bir delik gibi aceleyle inşa edilmiş kalitede bir mezardı. Bu mezarın sahibinin kim olduğunu ve içindeki tarihi kalıntıların Terracotta Savaşçılarının aynısı olup olmadığını ancak tanrı bilirdi. Hava akımıyla hasar gören hiç bir kalıntı onarılamazdı.

I woke up pregnant with an Undead's Child°[BL] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin