Part-2

1.1K 188 18
                                    

တဝုန္းဝုန္း တဒိုင္းဒိုင္းနဲ႔ ဆူညံေနတာေၾကာင့္ Xiaozhan ဖတ္လက္စ စာအုပ္ကို ခ်ကာ ဝရံတာကို ထြက္လိုက္ေတာ့..
ေတြ႔ပါၿပီ..တရားခံ က.. ဟို ဝက္ေပါက္စ ဝမ္..ဝမ္အူၾကဴး
စပီကာနဲ႔ သီခ်င္း အက်ယ္ႀကီးဖြင့္ၿပီး အကေလ့က်င့္ေနတာ..
အံ့မယ္..ဝက္ေပါက္စ က အကေတာ့ကြၽမ္းတယ္ဗ်..
မိုက္ေနတာပဲ..
ရင္ဘတ္ကို ေကာ့တက္ၿပီး ႏွစ္ခ်က္ ေလာက္ ကလိုက္တာ Xiaozhan ရင္ထဲ ဖိုးသိုးဖတ္သတ္ေတြကို ျဖစ္ေကာ..
ဖင္ေလး ရမ္းတမ္းရမ္းတမ္းနဲ႔ ကေနတဲ့ ဝက္ေပါက္ကို Xiaozhan က ၾကည့္ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ ၾကည့္ေနမိသည္..
ဖင္တင္မကဘူး ဝက္ေပါက္က ပါးေဖာင္းေလးေတြပါ ရမ္းေနတာ..
ကိုက္ခ်င္စရာ..အိ..

ၾကည့္ေနရင္း ဝက္ေပါက္စ က ေခ်ာ္လဲသြားတာေၾကာင့္ Xiaozhan ေဆးေသတၱာဘူးကို ယူကာ တစ္ဖက္ျခံကို ေျပးရတယ္..

ဝက္ေပါက္စ က ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ဂ႐ုမစိုက္ဘူး

...

"အား..ပါး.. နာတယ္လို႔..ကိုယ့္ အသားမဟုတ္တိုင္း မ႐ုိက္နဲ႔လို႔."

"မင္းအမွတ္ေတြကို ၾကည့္စမ္း အဝီစိ ေရာက္ေနၿပီ ဒါတိုင္း က ေကာင္းေနတုန္း..စာမလုပ္ပဲ"

"ပါး..စာေတာ္ဖို႔ မလိုဘူး..စာမေတာ္လဲ တျခားဟာေတြ ေတာ္ရင္ ထမင္းစားလို႔ ရတယ္ "

"ေခြးသားေလးကေတာ့ ငါ့ကို ျပန္ေျပာေနတာ"

"ေခြးသားေလး ဆိုေတာ့ ပါးက ေခြးေပါ့..မားက ေခြးမႀကီးေပါ့"

"ဒီေကာင္ကေတာ့."

"အား..နာတယ္လို႔..အီး..ဟီး..သူ ဗိုက္နဲ႔ လြယ္မေမြးတာတိုင္း မညာမတာ ႐ုိက္တာ"

အတြင္းထဲက အသံေတြေၾကာင့္ Xiaozhan ေျပးဝင္လာေတာ့ Yiboပါးက ႀကိမ္လံုးႀကီးနဲ႔..Yiboမားကေတာ့ ၾကားထဲက ဝင္ဆြဲေနသည္..

"Yibo..ဘာျဖစ္ေနတာလဲ "

"Zhan Ge Ge..အီး..ဟီး."

Xiaozhan ကို ျမင္ေတာ့ Yiboက ခုန္တက္ကာ ခြသည္..အေလးခ်ိန္က မနည္းတာေၾကာင့္ Xiaozhan မွာ အင့္ခနဲ..

"အင့္..ဝက္ေပါက္ရ..ငါ ခါးက်ိဳးေတာ့ မယ္"

"Ge Ge..ဒီ လူႀကီးနဲ႔ ေဝးရာကို ေခၚသြားေပး..ဒီလူႀကီးက သားပါး မဟုတ္ဘူး..သားကို သူက အမႈိက္ပံု က ေကာက္ထားတာ ထင္တယ္"

Zhan Ge!! Please love meWhere stories live. Discover now