Xiaozhan က စေတာ္ဘယ္ရီေရခဲ မုန္႔ကို အားရပါးရ စားေနတာကို Yiboက အေ႐ွ႕မွာ ထိုင္ကာ ေမးေထာက္ကာ ၾကည့္ေနရင္း လ်ွာကို သပ္ကာ.
*look so good yeah look so sweet looking
good enough to eat*Xiaozhan က Yiboရဲ႕ အၾကည့္နဲ႔ ႐ုတ္တရက္ သီခ်င္းထဆိုေသာ အသံေၾကာင့္ စားလက္စ ေရခဲ မုန္႔ပင္ သီးသြားကာ
"အဟြတ္..ေရခဲမုန္႔ စားခ်င္လို႔လား ဝက္ေပါက္"
"မဟုတ္ဘူး.Zhan Ge Geကို စားခ်င္တာ."
"ဘာ...ဘာ ေျပာတယ္"
"ယုန္ဗလ.. ဘာလို႔ မ်က္ႏွာႀကီးက ရဲလာတာလဲ.ဘာေတြေလ်ွာက္ေတြးေနတာလဲ..ခင္ဗ်ား မ်ကႏွွာက ယုန္နဲ႔တူတာကို ျမင္ၿပီးကြၽန္ေတာ္က ယုန္သား စားခ်င္တာ အဲ့ တာ ေျပာတာ"
"အမ္..အင္း..ငါ ဘာမွ မေတြးပါဘူး"
Xiaozhan က ႐ွက္႐ွက္နဲ႔ ေခါင္းငုံ႔ကာ ေရခဲမုန္႔ ကို စားေနတုန္း ႐ုတ္တရက္ Yiboက တစ္ဖက္ကေန ေရခဲမုန္႔ကို ငုံ႔ကာ စားလိုက္တာ ေၾကာင့္ ႏႈတ္ခမ္းခ်င္းက အနည္းငယ္ ထိသြားသည္..
"ဝက္ေပါက္..မင္း."
"အဟိ..ေရခဲမုန္႔ ေလးက အရသာ ႐ွိလိုက္တာ..ေက်းဇူး ေနာ္..သြားၿပီ Zhan Ge.."
Yiboက လစ္ခနဲ ေျပးထြက္သြားသည္.. Xiaozhan မွာေတာ့ တစ္ကိုယ္လံုး ပူထူၿပီးက်န္ေနခဲ့သည္
(Wang Yibo၏သင္ခန္းစာ 2-႐ွိသမ်ွဉာဏ္နီ ဉာဏ္နက္ေပါင္းစံု ထုတ္ၿပီး Crush ကို ရေအာင္ နမ္းပါ)
....
မနက္ေစာေစာ အိပ္ရာ ႏုိးႏုိးခ်င္း ဟို ဘက္ျခံမွာ Xiaozhan အေလးမေနတာကို Yiboက ျမင္ၿပီး ေခါင္းထဲ အၾကံ တစ္ခု ဝင္လာၿပီး..
မိုက္ခ႐ုိဖုန္းကို ယူကာ စပီကာနဲ႔ ခ်ိတ္လိုက္ကာ"ဟိုဘက္ အိမ္က ေန႔တိုင္း အေလး မတက္တဲ့ အစ္ကို ႀကီးကို ကြၽန္ေတာ္ က ခ်စ္စႏုိးနဲ႔ ယုန္ဗလ လို႔ ေပးထားတယ္..အိုး..ယုန္ဗလရဲ႕ ႀကိဳးစားမမေနနဲ႔ေနာ္.. ၾကက္ဥ ဗလ ကေန တက္လာမွာလဲ မဟုတ္ပဲ နဲ႔ကြယ္"
Xiaozhan က အေလး တံုးကို ပစ္ခ်ကာ သူ႔ ကို ေမာ့ၾကည့္ၿပီး ေျပးလာတာေၾကာင့္ Yibo အခန္းထဲ ေျပးဝင္ကာ ကုတင္ေပၚ ထိုင္ၿပီး တဟားဟား ရယ္မိသည္..
"Wang Yibo..ေစာက္ကေလး.ဝက္ေပါက္ စုတ္.."
Xiaozhan က တံခါးဖြင့္ၿပီး သူ႔အခန္းထဲ ဝင္လာတာေၾကာင့္ Yibo လန္႔သြားၿပီး