Początek Końca

24 2 1
                                    


 Rok 2032 był przełomowym rokiem, gdyż w fabrykach zamiast ludzi pracowały roboty, w korporacjach jak i nawet w sklepach. Jedyne miejsce gdzie nie pracowały roboty to szkoła.              1 września poszliśmy do szkoły ale nie trwało to długo, gdyż 2 października roboty uznały ludzi za przeżytek i w ten sposób wywołały wojnę o wszystko ludzie vs roboty. Pod koniec roku prawie wszystkie  kraje świata zostały przejęte przez roboty. Jedyne kraje, które nie były jeszcze pod okupacją to: Norwegia, Meksyk, Nepal, Senegal i Kolumbia. Wolf Gang inaczej nazywany  ,,watahą" jest to odział kilku chłopaków z Polski, którzy zbuntowali się przed władzą robotów. Wiedzieli, że we swoim kraju nic nie zdziałają więc postanowili udać się na pole bitwy w innym kraju ich pierwszym celem była Norwegia. W gangu znajduje się  5 osób.

- Dowódca Antek pseudonim ,,Antuan". Motywator całego  zespołu , najstarszy zna dużo języków np: Polski, Angielki, Meksykański, Grecki i Szwecki. 

- Zwiadowca Filip pseudonim ,,Stryju". Lubi improwizować podczas misji , które szybciej były przygotowane. Survilolog 

- Medyk Tymek pseudonim ,,Tymzi".Zawsze ma przy sobie torbę pełną medykamętów.

 - Spec od wszystkiego  co jeździ Oskar pseudonim ,,Ajvex". zawsze ma torbę narzędzi przy sobie.

- Spec od broni Bartek pseudonim ,,Ciastek". Zawsze ma przy sobie torbę z ammo.

- Piesek ,,Adi". Spec od gryzienia kostek 

Opowieść jest przedstawiana z perspektywy Stryja

Wolf GangOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz