Öykö'den
"Ştt ! Lan Musti nabıyon sen?! " diyerek dövercesine baktım. Bunu söylediğimi bir o duydu herhalde. Gözlerimi iyice pörtletince bıraktı elimi sonunda. Amacı neki bu çocuğun leyn?
Hoşt ulağağağğağağn! Gökçe nabıyon yavrum sen yeaaa ? Neler döndüğünü söyleyeyim, Gökçe Kadir'in yanına uzanmış, yanağını ısırıyo, Kadir gayet memnun sırıtıyor, Berk ise kıskanç tümbülür boy olaraktan bakıyo. Yalnız Bark yavrum hastanedeyiz. Bari o capı burada takma gavağağağaağat ! Nese konu neydi? Heh!
Noliyu la! Emrah mal mal şarkı söylüyo, bunlar romantizm yapıyo.
"Ulan Emrah bi sussan? Gardaş tüm romantizmi bozuyon ondan yane. " Telefonumu çıkarıp üçünde fotoğrafını çektim! Fark etme- ULAN FLAŞ ULAN FLAŞ! Telefonu Mustiye fırlatınca "Ağağağğağağağağananaaaaaa ! " diyerek bağırdı. Mal lan bu mal. Bu sırada üçüde aynı anda -ışık hızında hemde gasfhga- bana baktı. Ben piç bir şekilde sırıtırken Musti bağrıyor,
" Yağağağğaaaaa, bende bağaaam !!! " bıkkın bıkkın Mustinin yanına geip fotoğrafları gösterdim. Yanağımda ne var lağn benim. MUSTİĞİĞİĞİĞĞİĞİĞİĞİĞİĞİĞİĞİ ! ANANAI DEĞİL SENİ SİKÇEM MUSTĞİĞİĞİĞİĞ! Elimin tersini Mustiye hızla geçirdim. Ve tahmin edin ne oldu ? Alçı çatladı lan ahfsahg. Musti bana sövüp ağlarken -ağlıyor lan ahgsfha- anırma sırası Gökçedeydi.
Bu gavat karının bir alışkanlığı var, güler- anırırken yanındaki şeye vuruyo. Bunun yanında kim var? Kadirin kırık ayağı!!
Sonuç? Bir çatlayan alçı daha. Ne biçim vurduysa artık fadsgfa. -bana laf yok lan agsdhga- Hastane hastane değil, THİS İS SPARTAĞAĞAĞAĞĞAĞA mübarek. Cuma gününde yaşadıklarımıza bak. Çarpılcaz yeminlen, okuluda astık bu piçozlar yüzünden ahgafsga. Tam Emraha döndüm, çocuk ayağını çarptı. Lan lanetlendik galiba!
İçeri bir hemşire girince, masum kediler gibi baka kaldık. Seksi dakikalar ve bakışmalar sonrası bağıra bağıra çıktı. Ne var abla, OhUyOz Bhİz YhA .s Ben farkında olmadan elimdeki telefonla videoya çekmişim her otu boku. Onları izliyip mal mal gülüyorum.
"Olom Berkin suratı bo- Arkadaşım çok güzel çıkmışsın. " Hepimiz kuzu olmuş, takım elbiseli -ama yalnış kravat bağlamasıyla- , "İNEK YALAMIŞ" tabirine layık adama bakıyorduk. Arkadaki hemşireler dağılınca, nefesini bıraktı ve göbeği ortaya çıktı. Musti dışında herkes ağzını tutmuş gülmemeye çalışıyordu.
"Selamın Aleyküm gençleeer !" diyince adam, hepimiz rahatladık ve gülmeye başladık.
"Buyur ağabeğeğeğğe, noldu?" Gökçe -yine- meraklı meraklı adamı süzüyor, Kadir adamda meme arıyor (bundan göbek çıktıysa memede çıkar mantığıyla) diğerleri ise gülüyordu.
"Ya gençler, ben yeni müdürümde siz böyle davranınca, size ceza vermem gerekiyomuş. Temizlik yapıcaksınız. " Neğeğeğeğeğeğeğğeğeğeğeğeğeğeeeeey?
"Buyur !?" bizim oğlanlar gülerken biz Gökçeyle kızarmış, ağlamamak için zorluyoduk kendimizi.
"Temizlik yavrum. Temizlik. Hani fırçayla falan yapılan." Gökçe adamın önüne çöktü,
"AĞAĞAĞĞAĞAABEEEEY , ÇOĞK GENCİĞİĞİZ YAPMAĞAĞA KURBAAAAAĞĞAN OLAĞAĞĞAM!!" bende hemen yanına koştum ve eğildim
"Ağabeyi sen çok yakışıklısın biliyon mu? Bence biz gidelim?" Musti durur mu atladı
"Ağğağağ, abi çeneeeğeğeğem.... Ölüyorum." Gökçe ona ölümcül bakışlar atarken ben abinin verdiği fırçayı aldım. Lan bizim günah ne???
Mustiyi öldürme çabalarımızdan sonra kabullendik. Odayı silerken ben başladım şarkı söylemeye,
"Şt lan Emrah, duygulu müzik gir yavrum ordan." emrah ve berke arka fon sesini çıkarırken kadir ve musti rap havası kattı " Daha çok gençtik, bunların götünü silerdik." Gökçe de hemen havaya girdi,
"Yo , yo ,yo"
"Bizi çalıştırdılar, gençliğimizi yedilaağağğağar, " arabeske bağlayınca tempo düştü." anağğam anağağğaaaam hayağağğatımı kahrettitititiittin,-"
"LANET OLSUN BU HAYATT LANET OSSUN BU SEVGİ" Hepimiz durmuş Gökçenin telefonuna bakıyorduk. Lan tüm drama sıçtın.
"Değiştirmedin mi lan sen bunu asdagf" Gökçe yerin dibine girmiş halde telefonunu açtı
"Aneğeğ kapa aneğeğe kapaaa, rezil olduğum kapağağağ." Ben yerleri silmeye devam ederken sopa Emrahın kafasına çarptı,
"AĞAĞAĞĞAĞAĞAĞ! AL GIRDIĞIN GIRDIĞIN! HAY BE-" hızla ağzını kapadım,
"Sus lan, yemin ederim bu sopayı başka yerine sokarım. Bu ceza yeter, bide şimdi tuvaleti falan sildirirler. "
"Allah korusun, dilini ısır, tövbe et, götünü kaşığığığ!" Gökçe bi sus lan. Bi sus.
"Niye yüzüme vuruyonuz, niyeee!" hepimiz Emraha dönmüş 'sus lan gavat' bakışı atıyorduk.
"Ghakakkaa" noluyo lan! Ha, Kadir horluyomuş proplem yok gençler.
"Ay kıyamam lan, ellemeyin..." Gökçe, merak etme ben ne güneyim?
"Ben kıyarım!" diyerek ağzına pamuk soktum. Kadir ani bir atakla kalktı
"Ğneğğ kğduğnuğ lğn ağzğmğ!? Pöğğğh. Göğğçğ..." Gökçe bana popo attı ve ben yerde.
"Al, sıçtın Gökçe bez getir."
"Bu durumda bok sen oluyosun puhahahha." Musti bi gün elimde kalçan piç herif. O günlerde gelecek!
" Benim tuvaletim geldi. NEREYE SIÇACAKLAR LAN, BU GÖTLE NEREYE SI-" Emrahın sözüne Berk atladı,
"Olom bi acımızı yaşatmadınız. Offfff " ulan ağlıyomu bu??? Gökçe ve ben hemen yanına süzüldük
"Noldu lan tümbülür boy?" Gökçede soruma katılmış, herkesin gözü tümbülür boydaydı,
" Lan FUTBOL OYANAYAMICAM LAAĞAĞAĞĞAN. " sinirle elimi kolumu sallayınca Gökçeye çarptı ve bu sefer Gökçe yerde. Aldırmadan devam ettim
"ULAN BERK! BENDE MERAK ETTİM. KIZ KALK LAN SENDE. SÜMÜK GİBİ YAPIŞTIN SENİDE SİLMEYEK dfadfga. GÜLSENİZE LAN! "
Söylene söylene devam ederken aynı adam yine kapıda belirdi.
"Tamam gençler işiniz bitti." dediği an elimdeki vilada suyunu Mustinin üzerine döktüm,
"İNTİKAAAAĞĞAĞĞAĞAM ! ZUHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHA!" Gökçede dans ederken sopaların biri Emrahın götüne girdi.
Elmizde kalan, sadece Uyuyan bir Kadir. Uyanmasın zaten yoksa MEME diye başlıycak yine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Salağın Günlüğü
Humor07.01.2015 - Forever Bu kitap, iki gerizekalının işsizliklerinden dolayı yazılmaya başlanmıştır. Okuyucularda oluşabilecek olası psikolojik rahatsızlıklardan biz sorumlu değiliz. Bölümler kayıtlı değil ayrıca, kafamızdan doğaçlama yazacağız. Bu hika...