Doğumdan 1 hafta sonra...
Bayan Somin doğum sonrası sıkıntılar yüzünden bir hafta hastanede kalmıştı.
Bu süreçte bebeklerin süt ihtiyaçlarını gidermiş sürekli minik bebekleriyle vakit geçirmişti. Bebeklerini incelemiş ikisininde omzunda doğum izinin olduğunu ve bunun yıldız şeklinde olduğunu fark etmişti.
Lakin Hyunjae planlarını yapmakta geri kalmamıştı. Hastaneden çıkmadan önce bebeklerden birini kaçıracak ve onu buradan uzaklara götürecekti.
Hyunjae Bayan Somin'in uyumasını fırsat bilip odadan sessiz fakat hızlı bir şekilde çıktı. Bebeklerin olduğu odaya geldiğinde Jeon bebeklerden birini alıp hızla odadan çıktı.
Merdivenlerden hızla inerken bebeği sarsmamaya dikkat ediyordu. Bebek çok sevimliydi ama kendisinin hiç erkek çocuğu olmaması abisinin ise iki tane olmasını kaldıramazdı.
Arabadına binip hızla şehrin dışına yol aldı.
Kaç saat geçmişti bilmiyordu. Sonunda Daegu'ya vardığında şehir merkezinin biraz ilerisinideki evin biraz gerisinde durdu.
Arka koltukta sepetin içinde duran Jungkook'u alıp eve ilerledi.
Etrafta kimse yoktu. Sepeti kapıya bıraktı. Önceden yazmış olduğu notuda Jungkook'un üzerine bıraktı. Busan'a geri dönmek için yola çıktı.
Busan'a vardığında direk hastaneye gitti. Bayan Somin'in odasına girdiğinde tüm aile üyelerinin orada olduğunu fark etti. "Neler oluyor?" diye sorduğunda; " Jungkook kaçırıldı." Cevabını aldı.
Bayan Somin çökmüştü bebeğinin bir tanesi yoktu nasıl iyi olabilirdi ki?
Polislere haber verilmişti her yerde küçük Jungkook aranıyordu. Lakin küçük Jungkook bulunamazdı. Busan'da değildi çünkü.
Hyunjae şansına kameralara hiç bir şekilde yakalanmamıştı.