Eylül 1997 / Daegu
Min ailesi bahçe kapısından içeriye girer girmez karşılaştıkları görüntüyle şaşkına dönmüşlerdi.
Kapılarının önünde sepette duran bebeği hemen kucağına aldı Bayan Min.
Bebeğin üzerinde duran notu alıp eşine uzattı. Küçük Yoongi ise parmak ucuna yükselip bebeğe bakmaya çalışıyordu. "Ayye bu beyim kaydesim miy?" -Yaşının küçük olması sebebiyle hem peltek hem de harfleri yutarak konuşuyordu.-Bayan Min ne cevap verecegini bilemedi.
Kocasına dönüp notu okumasını bekledi.
Notta yazanlar şöyleydi;"Bebeğime iyi bakın efendim bu bebek gayrimeşru. Bebeğe bakamam. Zaten bakabilmem için durumumda yok. Bu yüzden bebeğe bakmanızı istiyorum. Jungkook'uma iyi bakın."
Bay Min okuduğunun şokunu atlatamazken küçük Yoongi'nin 'kardeş' istemesi bu durumu çıkılmaz bir yola sokuyordu.
Bayan Min ise Yoongi'den sonra ölen çocuğunun acısını Jungkook'la geçirebileceğini düşündü sonuçta elindeki bebek çok küçüktü. Bu yüzden Yoongi'nin dediğini onayladı.
"Evet bebeğim bu küçük senin kardeşin."
Eylül 2003 / Daegu
Küçük Jungkook Min ailesinin yanında büyümüş 6. yaşına basmıştı. Üvey çocuk olduğunu hiç hissetmemişti. -Ki üvey olduğunu da bilmiyordu.-
"Yoongi abi ben şimdi 6 yaşıma girdim ya senin gibi okula gidebilecek miyim?" Yoongi Jungkook'tan sadece 4 yaş büyüktü fakat hiç büyükmüş gibi değildi Jungkook'la aynı boydalardı.
Jungkook'u çok seviyordu. Üvey kardeşi olduğunu yeni öğrenmişti ama asla yadırgamamıştı çünkü Jungkook onunla büyümüştü onun tavşan kardeşiydi.
"Evet kookie benimle aynı okula geleceksin. Hep beraber olacağız seni yalnız bırakmayacağım."
Eylül 2007/ Busan
10 yaşına giren Jeongguk ikiz kardeşi olduğunu ama onun kaybolduğunu öğrenmişti.
Ailesinin onu hala aradığınıda öğrenmişti.
Bu yüzden polis olmaya karar vermiş kardeşini bulmaya yemin etmişti.