Bölüm 4

1.9K 132 11
                                    

Eylül 2016 / Daegu

Jungkook 19 yaşına basmış artık üniversite öğrencisiydi. Yoongi abisinin peşinden Seul'e okumaya gidecekti.

Geçen yıllarda Jungkook'a üvey olduğunu ama asla onu üvey olarak görmediklerini söylediler. Jungkook biraz üzülmüş ama sonra hem sevgilisi hem de abisi sayesinde atlatmıştı.

Taehyung, Jungkook'un güzel sevgilisi.

Jungkook lisedeyken Daegu'nun diğer mahallesinden Min Ailesinin mahallesine gelmişlerdi. Liseye beraber gitmişlerdi. Sonra Jungkook Taehyung'a aşık olduğunu anlayıp ona açılmıştı. Ve güzel bir ilişkiye başlamışlardı. Hala güzel bir şekilde devam ediyorlardı.

Şimdi ise ikisi el ele Seul havalimanında Abisi Yoongi ve onun sevgilisi Jimin'i bekliyorlardı.

Nihayet Yoongi ve Jimin gözükünce Jungkook Taehyung'u da sürükleyerek abisine koştu.

"Seni özledim abi."

"Bende seni özledim tavşan."

Tanışma faslı bitince Yoongi'nin Jimin ile kaldığı eve gittiler. Ev zaten büyüktü ve beraber yaşayacaklardı.

Jungkook ve Taehyung eve gelince kendilerini odalarına attılar.

Eylül 2016 / Busan

Jeongguk hem kardeşini aramış hemde hırsla ders çalışmıştı.

Liseyi en iyi okulda dereceyle bitirip Seul Polis Akademisi'ni kazanmıştı.

Ailesi ile vedalaşıp Busan havalimanına gitti.
Havalimanına vardığında uçağına binip yola koyuldu.

Seul'e ayak bastığında buradan bir ev tutmaya karar verdi.

Bir taksi tutup akademiye yakın bir yerler söyledi. Taksici hem onu bir mahalleye getirdi. Mahalledeki emlakçıya gidip bir ev kiralamak istediğini söyledi.

Jeongguk emlekçı ile kiraladığı eve gitti.
Evi beğenmişti hemen evi tuttu.

Eve girdi ev temizdi. Odası olacak odaya girip hemen yatağa yattı. Çok yorulmuştu.

Twin • taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin