FİNAL

2.1K 146 23
                                    

Eylül 2017/ Seul

Taehyung sevgilisinin doğum gününü arka bahçede kutlamak istemişti. Çünkü sevgilisi artık reşit oluyordu.

Buraya geldiklerinden beri bir yıl geçmişti buradaki düzene hayatın akışına alışmışlardı.

Jungkook'u Yoongi ile gönderip, Jimin ile pasta işlerine başlamışlardı.

Oturdukları çevrede hep yaşlı insanlar vardı onları rahatsız etmemek için küçük bir parti düzenlemişti.- Dört kişiyle ne kadar parti olursa- Bildiği kadarıyla sadece yan komşu gençti o da okulu yüzünden eve geç geliyordu.

Yan komşuyla hiç karşılaşmamışlardı nasıl biri olduğunu bilmiyorlardı.

Onunla tanışmak için Jungkook'un doğum gününe davet etmeye karar verdi -Tabi evdeyse.-

Yan komşunun kapısını tıklattı ve beklemeye başladı kapı açılınca karşılaştığı yüzle dili tutuldu.

"Abi yeter ya bir arka bahçeye çıkacağız yaptığın şeye bak göz bağlamak nedir ya?"

Jungkook bağıra bağıra arka bahçeye girerken Yoongi onun bu haline gülüyordu.

Arka bahçeye girdiklerinde bir konfeti patladı ardından sıkıca bağlanmış gözleri açıldı.

"İYİ Kİ DOĞDUN JUNGKOOK!"

Elinde pasta ile biricik sevgilisini gördü. Dolan gözlerini kırpıştırdı.

Pastadaki mumları üfledi. Pastaları yediler içecek içtiler sıra hediyelere geldi ilk hediye Yoongi'den bir saatti. İkinci hediye Jimin'den yıldız bir kolye.

Sıra Taehyung'a geldiğinde Jungkook'tan gözlerini kapamasını istedi Jungkook itiraz edip buna gerek olmadığını söylesede kapatmıştı gözlerini.

Taehyung içeriden bir bedenle döndüğünde Yoongi ve Jimin'den şaşkınlık nidaları yükseldi.

Jungkook aceleyle gözlerini açtığında karşısında gördüğü kendisiyle büyük bir şok yaşadı.

"Buldum seni kardeşim."

Eylül 2020 / Seul

Jungkook ve Jeongguk birbirlerini bulduklarında en çok ağlayan Jungkook olmuştu.

Jungkook Jeon Ailesinin yanına gittiğinde Bayan Somin yıllardır çektiği hasretin sonunda bitmesiyle Jungkook'a sıkıca sarılıp iki gün onunla beraber yatmıştı.

Jungkook'un iki ailesi vardı artık.

Hyunjae çocuk kaçırmaktan tutuklanmıştı Jeon ailesi onun her şeyi hak ettiğini söylüyorlardı.

Jungkook mutluydu iki ailesi vardı. Ve birde biricik sevgilisi Taehyung.

Taehyung iki kardeşi buluşturmuştu.

Twin • taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin